تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : 12104
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از ایجاد موانع متعدد و فرهنگ‌سازی برای عدم ورود موتورسیکلت به بوستان‌ها خبر داد.
ممنوعیت ورود و تردد موتورسیکلت در بوستان‌ها/تخریب بسیاری از موانع توسط موتورسواران برای ورود به بوستان‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر یکی از دغدغه‌های اصلی عدم ورود موتورسیکلت به بوستان‌ها بوده است اظهار کرد: به پارکبان‌ها نیز تأکید شده که از ورود موتورسیکلت به داخل بوستان جلوگیری شود و در برخی مکان‌ها نیز با احداث باغچه از این کار جلوگیری شده است.
وی مطرح کرد: در برخی فضاها نیز با موانعی چون نرده و میله‌های جداکننده از ورود موتورسیکلت به بوستان‌ها جلوگیری شده تا بوستان‌ها فضای امن و آرامش بخشی برای مردم باشد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: بااین‌حال و با وجود اینکه راه تردد مناسب وجود ندارد، موتورسیکلت‌ها با تخریب برخی فضاها و یا از محل تردد ویلچر و کالسکه بچه به بوستان‌ها وارد می‌شوند.
وی با اشاره به انجام فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص ممنوعیت‌ها تصریح کرد: در سطح بوستان‌ها بنرهای اطلاع‌رسانی مبنی بر ممنوعیت ورود و تردد موتورسیکلت در بوستان‌ها نصب‌شده است که امیدواریم راکبین موتورسیکلت به این مساله توجه کرده و موجبات ناراحتی و عدم آسایش شهروندان در بوستان‌ها را فراهم نکنند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchkznz.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما