تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : 12093
سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم در سال گذشته بیش از 329 هزار پیام و تماس را ثبت و پیگیری کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری را باید به‌عنوان پیشانی ارتباط دوسویه شهروندان و مدیریت شهری در شهرها دانست. مکانی که شهروندان هرگونه مشکل، پیشنهاد، انتقاد، تقدیر و.. از مدیریت شهری را با این سامانه در میان گذاشته و متولیان آن نیز با پیگیری مجددانه موضوعات، گام مهمی در ایجاد رضایتمندی مردمی و توسعه شهری آباد برمی‌دارند.
سامانه 137 شهرداری قم در سال‌های گذشته در کنار به‌روزرسانی سیستم و افزایش قابلیت‌های پیگیری، بازخوردگیری و پاسخگویی، توانسته با کسب بیش از 90 درصدی پیگیری و رضایتمندی عملکردی قابل‌توجه داشته باشد.
در این راستا در سال گذشته شهروندان 329 هزار و 628 پیام در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم ثبت کرده‌اند.
با نگاهی به آمار تماس‌ها و پیام‌های سامانه 137 شهرداری قم، این فراوانی نسبت به سال 1397 نزدیک به 2 برابر بیشتر شده است.
نظافت با 22 هزار و 714 پیام، فضای سبز با 15 هزار و 311 پیام و آسفالت با 8 هزار و 796 پیام بیشترین تعداد پیام‌ها را در سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند
بازخوردگیری از سامانه هم نشان می‌دهد که اقدامات به سرانجام رسیده و اتمام پیگیری‌ها نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcex78z.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما