کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان

1 خرداد 1402 ساعت 22:48

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با هدف اشاعه فرهنگ تفکیک و بازیافت امضا شد .


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به  نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، این تفاهم‌نامه در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی و اجرایی کردن برنامه‌های آموزشی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم و به‌منظور توانمندسازی و ارتقا علمی کودکان، نوجوانان و خانواده آن‌ها از موضوع بازیافت و نشر و گسترش فرهنگ تفکیک پسماند و حفظ و ترویج محیط‌زیست امضا شد.
بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری‌های لازم میان دو مجموعه در اجرای برنامه‌های آموزشی مفاهیم مدیریت پسماند در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی، جشنواره و برگزاری مسابقات مختلف در مراکز فعال کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح شهر انجام می‌شود. 
آشنایی با اهداف و فرآیندهای مدیریت پسماند، تقویت روحیه مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری و ارتقا روحیه امید و نشاط و افزایش تحرک و پویایی در فعالیت‌های جمعی و گروهی، اصلاح الگوی مصرف و تسریع انتقال دانش به محیط زندگی از دیگر اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 12076

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/12076/امضای-تفاهم-نامه-همکاری-سازمان-مدیریت-پسماند-شهرداری-قم-کانون-پرورش-فکری-کودکان-نوجوانان-استان

قم فوری
  https://www.qomefori.ir