تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : 12065
تفاهم‌نامه همکاری شهرداری قم و خانه مطبوعات استان به‌منظور امورات رسانه‌ای، اقدامات مشترک در حوزه‌های اطلاع‌رسانی و برگزاری دوره‌های آموزشی به امضا رسید.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرداری قم و خانه مطبوعات استان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری با حضور مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و‌ امور بین‌الملل شهرداری قم، فخرالدین یوسف پور مدیر خانه مطبوعات استان قم و اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات، تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری و خانه مطبوعات استان قم منعقد شد.  
در این جلسه که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه  روز گرامیداشت ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، مهدی کلانتر زاده در سخنانی ضمن تبریک این روز و تقدیر از همکاری‌های خانه مطبوعات اظهار داشت: کارمندان و مسئولان روابط عمومی‌ها همواره تلاش کرده‌اند در راستای تشریح اقدامات سازمان‌ بکوشند و در این شرایط تقدیر و یا سخن گفتن آن‌ها از خودشان سخت است.
وی ادامه داد: در تلاش بودیم تا با ایجاد یک هم‌اندیشی به برخی لایه‌های پنهان و ناگفته‌های مجموعه‌های روابط عمومی بپردازیم و خوشحالیم که این‌ مهم در خانه مطبوعات و با حضور فعالان رسانه و روابط عمومی شکل گرفت.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ابراز کرد: با رشد ابزارهای اطلاع‌رسانی و ارتباطات و ابزاری مانند هوش مصنوعی، جایگاه حساس روابط عمومی‌ها پیش از پیش مشخص می‌شود که لازم است این حوزه به سمت رشد و به‌روز شدن پیش از پیش برود.  
مدیر خانه مطبوعات استان قم نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تبریک روز روابط عمومی‌ها به کارمندان روابط عمومی شهرداری قم اظهار کرد: در تلاش بودیم تا به بهانه روز روابط عمومی‌ها تشکیل جلسه‌ای هم‌اندیشی و گفت‌وگو را در این حوزه داشته باشیم.
فخرالدین یوسف پور ادامه داد: اهمیت حوزه اطلاع‌رسانی بر همگان شناخته‌شده و رسانه در تمامی عرصه‌های جامعه تأثیرگذار است، اما این تأثیر در حوزه روابط عمومی‌ها بیشتر بوده که می‌بایست به همکاری خوبی میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها برسیم.
یوسف پور در ادامه با اشاره به دگرگونی ابزارهای ارتباطی در عصر امروز گفت: روابط عمومی‌ها می‌بایست با به‌روز شدن و استفاده درست از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی از چهارچوب اطلاع‌رسانی آمارها خارج شوند و رویکرد جدیدی را در این عرصه رقم بزنند.
گفتنی است طبق این تفاهم‌نامه قرار است خانه مطبوعات در حوزه آموزش خبرنگاران تخصصی در حوزه مدیریت شهری با شهرداری قم همکاری داشته باشد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdkz0f.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما