تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : 12058
مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی هنری تبیان قم گفت: 20 مجموعه بازی و 140 اسباب‌بازی در شهربازی معارفی قم آماده‌سازی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمد بهشتی در گفتگویی در خصوص آخرین وضعیت پروژه بزرگ شهربازی معارفی اظهار داشت: ایده احداث این شهربازی برای نخستین بار از سوی کانون فرهنگی هنری تبیان ارائه شد و با مشارکت شهرداری شهر مقدس قم روند اجرایی را آغاز گردید.
وی با بیان اینکه این پروژه اواسط سال 1400 در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع کلنگ زنی شد، افزود: روند پروژه شهربازی معارفی با پیشرفت خوبی ادامه دارد و با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود فاز دو معماری نیز آماده‌شده و وارد فاز دو معماری و نازک‌کاری و تأسیسات خواهیم شد.
مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی هنری تبیان عنوان کرد: این پروژه نخستین و بزرگ‌ترین پروژه شهربازی معارفی کشور بوده که در قم انجام می‌شود و نمونه آن را در کشور نداشتیم.
وی خاطرنشان کرد: فقط برای مدت کوتاه دو ساله در آستان قدس رضوی توانستیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و تقریباً در بیست‌ویک ماه حضور در آستان قدس رضوی، میزبان حدود سه و نیم میلیون نفر از مردم بودیم.
بهشتی در مورد مجموعه بازی‌ها در این پروژه گفت: حدود 18 تا 20 مجموعه بازی قرار است در این شهربازی اتفاق بیفتد که در حدود 140 اسباب‌بازی در سالن پیاده می‌شود.
وی اضافه کرد: این بازی‌ها برای آن است که مفاهیم شهروندی و اجتماعی و آموزه‌های فرهنگی، قرآنی و داستان‌های ایرانی و اسلامی را به بچه‌ها آموزش دهد.
مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی هنری تبیان، گروه سنی و جامعه مخاطب این شهربازی را از سه سال تا نوجوانان 15 تا 16 سال دانست و گفت: این مجموعه برای دختران و پسران آماده خدمت‌رسانی است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و بتوانیم تابستان سال آینده میزبان مردم قم باشیم.
وی تصریح کرد: این طرح توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان قم ثبت‌شده و مالکیت معنوی و طراحی این کار با این مجموعه است و با حمایت خوب شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfcxdy.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما