کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با آغاز دهه کرامت؛

پوستر جشنواره فرهنگی و هنری"مستوره" رونمایی شد

31 ارديبهشت 1402 ساعت 20:51

جشنواره فرهنگی و هنری"مستوره" با همکاری شهرداری قم و همزمان با آغاز دهه کرامت با محوریت حضرت فاطمه معصومه(س) به‌صورت رسمی آغاز به کار کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آیین رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی و هنری مستوره امروز با حضور عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی نژاد و جمعی از مدیران استانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
این جشنواره به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و دیگر نهادها و دستگاه‌ها قرار است به‌صورت دانشجویی در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور برگزار شود.
جشنواره فرهنگی هنری و گردشگری با محورهای حضرت فاطمه معصومه (س) الگوی دختران ایران‌زمین، نقش بانوان در مشارکت‌های اجتماعی، نقش دانشجویان بانو در ترویج حجاب و عفاف اسلامی، مهارت افزایی و اشتغال بانوان در جامعه اسلامی، قم محور گردشگری مذهبی بوده و در قالب‌های هنری( پوستر، عکس، هویت بصری،اینفوگرافی )، فرهنگی( مدل‌های دوخت پوشک اسلامی و طراحی لباس) و بین‌الملل (پوشش و لباس اقوام و ملل اسلامی) توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و شهرداری قم و با مشارکت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور و قم در سراسر کشور برگزارمی شود.
دانشجویان تا 30 شهریورماه 1402 برای ارسال آثار فرصت دارند که مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم در مهرماه ۱۴۰۲ اجرا می‌شود.

انتهای خبر/


کد مطلب: 12056

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/12056/پوستر-جشنواره-فرهنگی-هنری-مستوره-رونمایی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir