کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک شهردار قم به مناسبت آغاز دهه کرامت

31 ارديبهشت 1402 ساعت 13:01

شهردار قم با صدور پیامی، میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام تبریک دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد به شرخ زیر است:
انقلاب اسلامی، مولود نیاز دنیای امروز به معنویت و استیصال بشر از توسعه مادی بدون توجه به موجودیت معنوی انسان در قرون اخیر است. این انقلاب از قم آغاز و این موج قیام در دیگر شهرهای ایران تقویت شد. نیک که بنگریم، حضور امام رضا علیه السلام و خواهر گرامی ایشان حضرت معصومه سلام الله علیها در سرزمین ایران، ایجاد کننده زمینه این حرکت بزرگ تاریخی بود. 
نخستین روز از ماه ذیقعده، متبرک است به میلاد خجسته کوثر فاطمی، کریمه اهل بیت، اخت الرضا؛ حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و یازدهمین روز از این ماه پر برکت، ولادت حضرت ثامن الائمه، حضرت امام رضا علیه السلام است. این فاصله مبارک به نام دهه کرامت نامگذاری شده است. دهه‌ای که فرصتی است برای سیر در فرهنگ فاطمی و رضوی ؛ این دو، ستاره‌های پر فروغ ایران زمین هستند و هجرتشان به کشور ما زمینه ساز ایجاد انقلاب اسلامی و پایه گذاری تمدنی ارزشمند شد.
مجاوران بارگاه کریمه اهل بیت علیهم السلام رسالتی دارند تا در این دهه بیش از هر کس دیگر بر این مهم توجه و تعمق کنند. مجموعه شهرداری قم هم توفیق میزبانی شایسته از زائران و مجاوران این دیار آسمانی را دارد و در این بزنگاه نیز ردای خدمت بر تن کرده و مهیای نقش آفرینی خواهد بود.
فرا رسیدن میلاد مسعود کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام؛ بهترین دختر دنیا که با نام روز دختر نامگذاری شده را به تمامی دختران پاک و نجیب ایران زمین تبریگ گفته و از خداوند بزرگ، بهره مندی بیش از پیش از اقیانوس فضائل و کرامات اهل بیت علیهم السلام را برای جویندگان طریق آل الله مسالت می‌کنم. 
سید مرتضی سقائیان نژاد-شهردار قم

انتهای خبر/


کد مطلب: 12049

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/12049/پیام-تبریک-شهردار-قم-مناسبت-آغاز-دهه-کرامت

قم فوری
  https://www.qomefori.ir