تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 12039
سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم با اشاره به اینکه این پروژه تا چند ماه دیگر افتتاح خواهد شد، گفت: این پروژه در یکی از حساس‌ترین نقاط استان در حال اجرا است.
پروژه عمار یاسر در یکی از حساس‌ترین نقاط شهر در حال اجرا است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود بخشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا  با اشاره به پروژه خیابان عمار یاسر، اظهار داشت: پروژه خیابان عمار یاسر قم از چندین سال قبل آغاز شده است و فازهای مختلف این پروژه در زمان‌های مختلف افتتاح شده است.
وی ادامه داد: تا چند ماه آینده شاهد افتتاح تونل غدیر خواهیم بود؛ ادامه مسیر پروژه فاز ۵ عمار یاسر تا میدان سپاه به‌صورت روی سطح خواهد بود.
سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم با بیان اینکه آغاز هر پروژه مستلزم مطالعات خاص حمل‌ونقل و ترافیک است، عنوان کرد: این مطالعات در راستای چشم‌اندازهای بلندمدت و میان‌مدت شهر قم خواهند بود و در ادامه به طرح تبدیل خواهند شد.
وی اضافه کرد: هر سال باتوجه‌به اولویت‌ها، پروژه‌ها در شورای شهر تصویب و وارد فاز اجرایی می‌شود و در هر طرحی شاخصه‌های مختلفی ازجمله معارضین املاک، تأسیسات، عملکرد، هزینه و... بررسی می‌شود.
بخشی با اشاره به اینکه این پروژه یکی از رینگ‌های ترافیکی شهر قم است، عنوان کرد: طراحی‌های این پروژه به گونه است که در حوزه سازه‌ای از مواد اولویت اول استفاده شده است، این پروژه در یکی از حساس‌ترین نقاط کشور در حال اجرا است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceo78z.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما