کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم خبر داد:

اتصال مناطق شهری ۲ و ۴ شهری توسط پروژه شهدای روحانیت

30 ارديبهشت 1402 ساعت 16:08

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم از اتصال مناطق شهری ۲ و ۴ توسط پروژه شهدای روحانیت و تسهیل در خروج مسافران از استان خبر داد و گفت: این پروژه در جهت تکمیل رینگ فردوسی بسیار مهم است و بدون افتتاحیه زیر بار ترافیک رفته است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی‌اکبر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به افتتاح غیررسمی بلوار و زیر گذر شهدای روحانیت، اظهار کرد: این پروژه با رمپ و لوپ‌های موجود مساحت ۳.۵ هکتاری را دربرگرفته است.
وی افزود: این زیرگذر مناطق شهری ۲ و ۴ را به یکدیگر متصل کرده است و همچنین بلوار امام رضا (ع) را به مسیرهای خروجی از استان برای تردد مسافران تسهیل کرده است.
مدیر منطقه ۵ شهرداری قم با اشاره به اینکه در این پروژه رینگ فردوسی بسیار مهم است، گفت: با احداث بلوار شهدای روحانیت و زیرگذر در این پروژه رینگ فردوسی در منطقه دو به طور کامل اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: این پروژه باعث اتصال میدان نبوت به میدان سپاه و سپس پردیسان شده است.
رحیمی با اشاره به اینکه در این پروژه سه هکتار تملک داشتیم، عنوان کرد: بخشی از تملکات این پروژه از طریق کمیسیون ماده ۱۰۱ کارشناسی شده است.
مدیر منطقه ۵ شهرداری قم با اشاره به فضای سبز این پروژه عنوان کرد: با تکمیل‌شدن این پروژه حدود ۲ هکتار فضای سبزی که در این محدوده احداث خواهد شد به سرانه فضای سبز منطقه و استان اضافه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم با کشت درختان و درختچه‌های زینتی از نظر کیفیت فضای یک اقدام انحصاری انجام دهیم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 12037

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/12037/اتصال-مناطق-شهری-۲-۴-توسط-پروژه-شهدای-روحانیت

قم فوری
  https://www.qomefori.ir