کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی انجام می‌شود

برگزاری دوره آموزشی سواد دیجیتال در شهرداری قم

24 ارديبهشت 1402 ساعت 23:01

دوره آموزشی سواد دیجیتال با همکاری اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و اداره‌کل سرمایه انسانی شهرداری قم برگزاری می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری هم‌زمان با فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، دور آموزشی سواد دیجیتال با همکاری اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، اداره‌کل سرمایه انسانی شهرداری قم و مرکز علمی کاربردی شهرداری قم برگزاری می‌شود.
این دوره به‌منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی فعالان حیطه روابط عمومی مدیریت شهری از جمله عوامل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و مسئولان روابط عمومی سازمان‌ها و مناطق شهرداری قم در مرکز علمی کاربردی شهرداری قم برگزار می‌شود.
تبیین کارکردهای مشترک سواد دیجیتال و روابط عمومی سازمانهای دولتی، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته در حوزه تولید محتوای متنی، گرافیکی و ویدئویی دیجیتال، مدیریت بحران، آشنایی با الگوریتمها در نشر محتوای اشتراک‌پذیر، امنیت سایبر و ... از جمله سرفصل های این دوره آموزشی هستند.
عرصه ارتباطات یکی از سیال‌ترین عرصه‌های دنیای معاصر است که عملکرد بروز در این حوزه نیازمند تلاش مضاعف است. از طرفی شهرداری‌ها به دلیل تنوع و گستردگی مأموریت‌ها و ارتباط مستمر با شهروندان بیشترین نیاز به استفاده از کانال‌های جدید ارتباطی دارند که فعالیت در این حوزه نیازمند دانش و اطلاعات بروز است.
دوره آموزشی سواد دیجیتال باهدف افزایش سواد و مهارت خانواده ارتباطی مدیریت شهری قم با تدریس علی‌اصغر فاریابی در مرکز علمی کاربردی شهرداری قم برگزار می‌شود.

انتهای خبر/


کد مطلب: 11999

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/11999/برگزاری-دوره-آموزشی-سواد-دیجیتال-شهرداری-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir