تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : 11987
دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه:

رسالت ستاد راهبری ورزش حوزه حل مشکلات کلان ورزش کشور است

دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه گفت: مهم‌ترین رسالت ستاد راهبری ورزش کمک به حل مشکلات کلان ورزش کشور است و در این میان آماده تعامل صددرصدی با فدراسیون فوتبال هستیم.
رسالت ستاد راهبری ورزش حوزه حل مشکلات کلان ورزش کشور است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام مهدی پناهی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی ورزش طلاب که در سالن همایش‌های آکادمی فدراسیون فوتبال و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور برگزار شد، اظهار داشت: در طی دو سال اخیر، در تربیت‌بدنی حوزه و ستاد راهبری ورزش، پایه و اساس ورزش در حوزه‌های علمیه باسیاست توسعه فرهنگ ورزش در بین طلاب و ارتقای فرهنگ دینی در جامعه ورزش را پی‌ریزی کردیم.
وی ادامه داد: در راستای این مهم، سند جامع ورزش در حوزه‌های علمیه و آیین‌نامه هیئت‌های ورزشی نگاشته شد.
حجت‌الاسلام پناهی ادامه داد: ماحصل تعاملات صورت‌گرفته در ورزش حوزه و ستاد راهبری ورزش موجب شد که در تخصیص بودجه مجلس شورای اسلامی نیز به ورزش حوزه‌های علمیه توجه نماید.
مدیر سلامت و امداد حوزه‌های علمیه تجهیز مدارس علمیه به امکانات ورزشی را از برنامه‌های مهم در دست اقدام تربیت‌بدنی حوزه‌های علمیه دانست.
وی افزود: امسال هم برای اولین‌بار جشنواره ورزشی طلاب را در سطح کشوری برگزار کردیم که نه‌تنها با استقبال طلاب روبرو شد؛ بلکه استعدادهای خوبی نیز در این مسابقات کشف شد.
دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه تصریح کرد: هدف از تشکیل انجمن ورزشی طلاب، نخست توسعه ورزش در بین حوزویان و دومین هدف تأثیرگذاری است که طلاب ورزشکار می‌توانند در عرصه‌های مختلف ورزش داشته باشند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfe1dy.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما