کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاتهرانی:

نیازمند حضور حوزه‌های علمیه در ورزش کشور هستیم

24 ارديبهشت 1402 ساعت 0:21

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که نیازمند حضور حوزه‌های علمیه در ورزش کشور هستیم گفت: قانون نظام باشگاه‌داری تدوین شده است و در مراحل پایانی این طرح را در پیش رو داریم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاتهرانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جلسه ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه که در سالن جلسات آیت‌الله حائری (ره) مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد ،حضور حوزه‌های علمیه را در عرصه ورزش کشور ضروری دانست و آمادگی خود را جهت تعامل و حمایت از این ستاد اعلام کرد.
وی افزود، قانون نظام جامع باشگاه‌داری تدوین شده و در مراحل پایانی است که می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های دوستان را مرتفع نماید.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامیی خاطر نشان کرد: در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش باید به برنامه‌ریزی و توطئه‌های دشمنان توجه کنیم.
وی ادامه داد: از حوزه این توقع وجود دارد که برنامه‌ریزی‌های لازم برابر مقابله با این توطئه‌ها را از الان پیش‌بینی کرده و راه‌حل‌های مناسب را ارائه بدهند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاتهرانی تأکید کرد: اولین توقع از حوزه این است که بگوید چه راهکارهایی دارد که اولاً در صحنه باشیم و دوم این که حرف برای گفتن داشته باشیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در مجلس شورای اسلامی هر کاری بتوانیم برای حمایت از ورزش حوزه‌های علمیه انجام می‌دهیم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 11978

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/11978/نیازمند-حضور-حوزه-های-علمیه-ورزش-کشور-هستیم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir