تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 11976
دبیرکل جنبش عهدالله عراق با بیان اینکه جنگ امروز علیه ایران و کشورهای اسلامی جنبه نظامی و تسلیحاتی ندارد، گفت: هدف دشمن ایجاد فاصله بین ملت‌های عراق، افغانستان، سوریه و جبهه مقاومت با مردم ایران است.
دبیرکل عهدالله عراق: هدف دشمن ایجاد فاصله میان جبهه مقاومت و مردم ایران است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام سید هاشم الحیدری چهارشنبه شب در همایش جوانان مقاومت در سالن‌ همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم، طی سخنانی اظهار داشت: امروز در ایران گرانی‌ها وجود دارد، ولی این مشکل در کل جهان است.
وی افزود: در اروپا و آمریکا نیز گرانی است، بعد از جنگ روسیه و اوکراین، مردم اروپا بیچاره شدند.
دبیرکل عهدالله عراق همچنین خاطرنشان کرد: جنگ امروز، جنگ دروغ، بصیرت و اراده‌ها است، جنگ امنیتی و تسلیحاتی نیست.
هاشم‌الحیدری همچنین با ذکر این مطلب که جنگ عراق نیز همین گونه است گفت: هدف دشمن ایجاد فاصله بین مردم عراق، افغانستان، سوریه و به طور کلی جبهه مقاومت با مردم ایران است.
وی با بیان اینکه فاطمیون و حزب‌الله و جریان مقاومت در عراق و سوریه برای حفظ حریم حصرت زینب و حریم اسلام و انقلاب اسلامی ایران جان دادند، گفت: در آن روزها وقتی تکفیری‌ها از کشورهای مختلف به دمشق رسیدند، دشمنان گفتند سوریه سقوط خواهد کرد، دشمن رسید به چند صد متری حرم زینبی، اما یک نفر ایستاد و نگذاشت این اتفاق بیفتد و بار دیگر زینب به اسارت برود و او کسی جز امام خامنه‌ای نبود.
وی یادآور شد: حتی برخی مسئولان نیز ناامید شدند ولی رهبری گفتند اجازه نمی‌دهیم بار دیگر زینب به اسارت گرفته شود.
دبیرکل جنبش عهدالله عراق افزود: امروز پیروزی حاصل شده اما یک معرکه مهمتر وجود دارد و آن جنگ نرم تمدنی با هژمونی غرب به رهبری آمریکا است.
وی گفت: امروز جهاد تبیین به فرموده رهبری فریضه قطعی و فوری است، ما فاطمیون و حزب الله و عراق و سوریه و همه مقاومت باید متوجه باشیم که به دنبال سقوط نظام اسلامی هستند.
وی همچنین اظهار کرد: اگر سلیمانی، سلیمانی شد دلیلش این بود که امام و رهبر و تکلیف خود را شناخت و در خط مقدم حاضر شد، ما دنبال خرسندی و رضایت هیچ کشور و جریان در غرب و شرق و منطقه عربی نیستیم، تنها در پی رضایت اهل بیت هستیم.
دبیرکل عهدالله عراق: هدف دشمن ایجاد فاصله میان جبهه مقاومت و مردم ایران است
نماینده جهاد اسلامی فلسطین نیز با بیان اینکه امت اسلامی در هر منطقه‌ای بدون مقاومت و جوانان مقاومت کجا خواهد بود گفت: مقاومت فقط معنای سیستم نظامی نیست بلکه همه ابعاد علمی فرهنگی سیلسی و اقتصادی را در برمی‌گیرد.
ابوشریف افزود: فاطمیون یکی از تشکیلات مهم مقاومت است که برگرفته از انقلاب اسلامی بود که روزبه‌روز بر قوتش افزوده می‌شود.
وی گفت: امروز در مواجهه با صهیونیست‌ها دارای وحدت جبهه هستیم، حزب الله، عراق، یمن فلسطین، سوریه و ایران در در مقابل اسرائیل جبهه مقاومت هستند.
این شخصیت فلسطینی ادامه داد: رهبری حکیم انقلاب اسلامی ایران رهبر این جریان عام مقاومت است، جریانی که محور ان آزادی قدس است، شهید سلیمانی زیبا گفت که اولین سوال روز قیامت از فلسطین و آزادی خواهد بود.
دبیرکل عهدالله عراق: هدف دشمن ایجاد فاصله میان جبهه مقاومت و مردم ایران است
یکی از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون نیز با بیان اینکه این لشکر ۱۰ سال قبل با انگیزه الهی و بینش عمیق برآمده از نگاه امام خمینی و امام خامنه‌ای و متفکرانی از جنس شهید بهشتی و شهید مطهری و محمد باقر صدر تشکیل شد گفت: به کمک اهل بیت در میدان‌های سخت مجاهدت در برابر استکبار و اجانبش خوش درخشید و دوست و دشمن را متوجه خود ساخت.
سید الیاس همچنین فاطمیون را متشکل از جوانان پرشور اما متفکر، صبور و خستگی ناپذیر، گره‌گشا و صف شکن دانست و تاکید کرد: جریان فاطمیون مرز ندارد، هر کسی در هر گوشه‌ای از این کره خاکی تفکر فاطمی را دنبال می‌کند و به آن علاقه‌مند است، عضوی از فاطمیون محسوب می‌شود.
وی افزود: آرمان شهید سلیمانی این بود، که فاطمیون ضمن تعمیق و تحکیم پایه‌های نظام خود، وارد ابعاد جدید تمدنی در حوزه‌های علمی، فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی شود و با قدرت نظامی خود این ابعاد را امنیت و ثبات ببخشد.
الیاس تصریح کرد: فاطمیون امروز صرفا یک جریان نظامی نیست، بلکه یک جریان تمدنی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای بر پایه ایدئولوژی عمیق است، این جریان نسبت خود را با نظم نوین جهانی مشخص کرده و از آمادگی کامل برای این نبرد تمدنی ترکیبی برخوردار است.
وی یادآور شد: فاطمیون اهداف میان مدت و بلند مدت خود را تعیین کرده و آن را با قدرت دنبال می‌کند، نابودی اسرائیل از جمله اهداف میانی است، تمام جزییات و نقاط قوت و ضعف این غده سرطانی را زیر ذره بین گرفته، و برای درهم کوبیدن آن در انتظار یک اشاره است.
این فرمانده فاطمیون گفت: همان گونه که در رکاب شهید سلیمانی استخوان داعش را خُرد کرده و محاصر حرم زینبی را شکستیم، به فضل الهی این بار در رکاب یاران شهید سلیمانی استخوان صهیونیسم را خرد کرده و محاصره مسجدالاقصی را خواهیم شکست.
وی اضافه کرد: همگان خواهند دید که فاطمیون با کمک جوانان شریف و غیور به جهاد علمی و فرهنگی خود شدت خواهد بخشید و مسیر را برای برقراری تمدن نوین تحت لوای اسلام، هموار خواهد ساخت و در آینده نزدیک پرچم این تمدن را به دست امام زمان(عج) تقدیم کرده و در رکاب مبارکش در برابر کفر و نفاق جانفشانی خواهد کرد.
دبیرکل عهدالله عراق: هدف دشمن ایجاد فاصله میان جبهه مقاومت و مردم ایران است
دبیر جبهه جهانی شبابه‌المقاومه نیز گفت: شب المقاومه جریانی تکلیف مدار است، که به اقتضای شرایط در میدان‌های نبرد نظامی سلاح، و در جهاد علمی قلم به دست می‌گیرد و در میدان محرومیت زدایی و حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله نیز ابایی ندارد که حتی بیل به دست بگیرد و اندوه را از چهره مستضعفان پاک کند.
حجت‌الاسلام اسماعیل پورهواشمی افزود: در عین اینکه صحنه‌های نبرد متنوع بوده، اما هدف جبهه جهانی شباب‌المقاومه واضح و مشخص است و آن سرعت بخشیدن به نابودی غده سرطانی منطقه رژیم صهیونیستی است.
وی گفت: شباب المقاومه مقدمات ظهور را فراهم می‌کند، و پس از ظهور نیر به عنوان یکی از جریان‌های اصلی در رکاب آن حضرت ایفای نقش خواهد کرد و ما تا روز شهادت متوقف نخواهیم نشد، و روز شهادت نیز در کالبدی دیگر به جهاد خود ادامه خواهیم داد.
دبیرکل عهدالله عراق: هدف دشمن ایجاد فاصله میان جبهه مقاومت و مردم ایران است
در آستانه ۲۲ اردیبهشت‌ماه دهمین سالروز تشکیل لشکر فاطمیون، همایش جوانان مقاومت با عنوان فاطمیون و نظم نوین جهانی در قم برگزار شد.
در این همایش جوانانی از ۷۰ ملیت جهان حضور داشتند، و در آن چند مرکز وابسته به جبهه جهانی شباب‌المقاومه از جمله مرکز آموزش و کادرسازی و مرکز رسانه فعالیت خود را آغاز کرد.
تجلیل از خانواده شهید محسن حججی از شهیدان مدافع حرم و شهید آرمان علی وردی از شهیدان امنیت از جلوه‌های ویژه این آیین بود.
حاضران در این آیین در حالیکه پرچم‌های مقاومت و تصاویر برخی شهیدان را در دست داشتند، با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه را محکوم کردند.
دبیرکل عهدالله عراق: هدف دشمن ایجاد فاصله میان جبهه مقاومت و مردم ایران است
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcd9n0f.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما