تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 11946
هر چند که جمع‌آوری ریل‌های متروکه گام درستی بود که از سوی استاندار برداشته شد؛ اما به همان میزان عدم رسیدگی به وضعیت کنونی آن هم قابل‌دفاع و پذیرش نیست.
ریل‌هایی که کاش جمع نمی شد!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری بیش از یک سال ونیم از بازدید استاندار از خط راه‌آهن متروکه شهر قم می‌گذرد، بازدیدی که از قضا در اولین روز کاری شاهچراغی در مسند استانداری قم صورت گرفت.


شاهچراغی در این بازدید جمع‌آوری ریل‌های متروکه از داخل شهر را خواستار شد، اتفاقی که در سال‌های اخیر خواسته‌ای مردم بود؛ اما در عمل جدیت و قاطعیت در بین مسئولان برای تحقق آن وجود نداشت که با تأکید استاندار جدید آن روزهای قم عملیاتی شد؛ اما در حد همان جمع‌آوری ریل باقی ماند.

این روزها با وزش هر بادی علاوه بر گردوخاک‌های بیابان‌های اطراف قم مسیر ریل‌های جمع‌آوری‌شده نیز خود بر شدت گردوخاک‌های می‌افزاید، اتفاقی که در هفته‌های اخیر بارها شاهد آن بودیم.
هر چند که جمع‌آوری ریل‌های متروکه گام درستی بود که از سوی استاندار برداشته شد؛ اما به همان میزان عدم رسیدگی به وضعیت کنونی آن هم قابل‌دفاع و پذیرش نیست به‌خصوص این که در مرکز شهر واقع شده و علاوه بر ایجاد گردوخاک فضای نامیمونی و زشتی را ایجاد کرده است.
این که تعیین تکلیف و سروسامان دادن به این مسیر بر عهده مدیریت شهری است شکی نیست؛ اما انتظار می‌رود این موضوع خیلی زودتر از این ها با پیگیری استاندار به سرانجام می‌رسید.
به‌هرحال شهروندان قمی انتظار دارند به همان نحوی که با قاطعیت این ریل‌ها جمع‌آوری شد، مسیر بازگشایی شده نیز از این وضعیت خارج شود.
 
عباسعلی محمدی مطلع

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaion6.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما