کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای شهر قم:

شهرداری قم ظرفیت‌های خوبی در قالب امکانات رفاهی ایجاد کرده است/درخشش مدیریت شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی

10 فروردين 1402 ساعت 20:18

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در قالب امکانات رفاهی ایجاد کرده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مصطفی ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اینکه در سال 1401 مناسبت‌های متعددی در قم تجربه کردیم، اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری قم در این مناسبت‌ها درخشش خوبی داشته است. وی با بیان اینکه نخستین گام در برنامه‌های فرهنگی شناخت نظام مسائل شهر قم است، مطرح کرد: جلسات متعددی در این راستا برگزارشده و نظام مسائل شهری گردآوری‌شده است. رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در گام دوم پس از تهیه این نظام مسائل و درپی حل آن، به دنبال پای‌کار آوردن ظرفیت‌های مختلف فرهنگی هستیم. وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متعددی با همکاری مجموعه‌های مختلف در قم دنبال شد، عنوان کرد: در این برنامه‌ها توجه ویژه‌ای به نسل دهه هشتادی و دهه نودی شهر داشتیم. ملایی اضافه کرد: تمام برنامه‌های فرهنگی شهر با رویکردهای مختلفی ازجمله توسعه مشارکت‌ها، هویت شهری، فرهنگ شهروندی، توسعه خانه موزه‌ها و ... دنبال می‌شوند. وی با بیان اینکه باید مردم پای‌کار بوده و در مناسبت‌های مختلف از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده شود، خاطرنشان کرد: منابع حاکمیتی نیز باید در اختیار ظرفیت‌های مردمی قرار گرفته و تنها وظیفه ریل سازی را بر عهده بگیرد. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه زیرساخت‌های خوبی در مجموعه بوستان‌های قم برای زائرین و مسافرین فراهم‌شده است، تصریح کرد: شهرداری قم خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در قالب امکانات رفاهی ایجاد کرده است. ملایی اذعان کرد: باید در بوستان‌ها شاهد رونق بیش‌تر برگزاری برنامه‌های سنتی و آئینی قمی باشیم.
انتهای خبر/


کد مطلب: 11536

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/11536/شهرداری-قم-ظرفیت-های-خوبی-قالب-امکانات-رفاهی-ایجاد-کرده-درخشش-مدیریت-شهری-مناسبت-های-ملی-مذهبی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir