تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 11390
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده، بیش از هزار و 500 نفر پرسنل فضای سبز در ایام نیمه شعبان و سال جدید آماده خدمات‌رسانی به‌صورت 24 ساعته به شهروندان و زائرین هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به آمادگی و تجهیز فضای سبز شهر برای استقبال از نوروز و سال جدید اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و ماه مبارک شعبان، فضای سبز شهری مطابق برنامه هرساله برای خدمات‌رسانی مناسب به مسافرین و زائرین حرم کریمه اهل‌بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران برنامه‌های کاری خود را آغاز کرده است و دستورالعمل کاری در این خصوص به فضای سبز مناطق هشتگانه ابلاغ‌شده و عملیات‌های اجرایی در حال انجام است.
وی با تأکید بر اینکه تلاش سازمان پارک‌ها در راستای ارائه خدمات مناسب به زائرین و مجاورین است اظهار کرد: بهسازی فضای سبز شهری اعم از تکمیل باغچه‌ها و کاشت گل‌ها، باز کاشت فضای سبز و پاک‌سازی فضای سبز از زوائد بصری، تجهیز مبلمان پارکی و رنگ‌آمیزی آن‌ها، تجهیز سرویس‌های بهداشتی و... در حال انجام و بسیاری از موارد به اتمام رسیده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و با چیدمان صورت گرفته، بیش از هزار و 500 نفر پرسنل فضای سبز در ایام نیمه شعبان و سال نو آماده خدمات‌رسانی به‌صورت 24 ساعته به شهروندان و زائرین هستند.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdzs0f.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما