تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 11389
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد:

اجرای طرح تبادل پسماند خشک با سبزه و ماهی گلی در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح تبادل پسماند با ماهی گلی و سبزه در غرفه‌های بازیافت شهر قم خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی  با اشاره به اجرای طرح‌های تشویقی در طول سال در غرفه‌های بازیافت سطح شهر، اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها در ایام پایانی سال تقویت می‌شود. 
وی اهداف اجرای طرح را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: شهروندان با جمع‌آوری پسماندهای خود و تحویل آن به متصدی غرفه می‌توانند گل و گلدان هدیه بگیرند و در واقع هم در امر تفکیک پسماند و هم در حفاظت از محیط‌زیست اقدام شده است. 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم یادآور شد: در کنار غرفه‌های تبادل پسماند خشک با گل و گیاه، تعدادی غرفه‌ها به تبادل پسماند خشک با سبزه، ماهی گلی و اقلام سفره هفت‌سین اقدام کرده‌اند . 
وی با بیان اینکه کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص نگهداری ماهی قرمز و نحوه اهدا به شهروند رعایت می‌شود، افزود: تمام موارد به پیمانکاران ابلاغ‌شده و آنان ملزم به رعایت موارد هستند . 
خاطرنشان می‌شود ایستگاه‌های مشارکت شهروندی جهت مراجعه شهروندان به شرح ذیل است: 
ایستگاه مشارکت خیابان آل یاسین، ایستگاه مشارکت خیابان نواب، ایستگاه مشارکت خیابان فهیمی، ایستگاه مشارکت خیابان سالاریه، ایستگاه مشارکت خیابان ایثار، ایستگاه مشارکت خیابان باجک، ایستگاه مشارکت خیابان مالک اشتر، ایستگاه مشارکت خیابان سبلان جنب بیمارستان مادر و  ایستگاه مشارکت خیابان صفاشهر  .
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb9fb8.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما