تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : 11374
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم؛ با اشاره به فعالیت‌هایی که در کلان‌شهرهای کشور انجام‌شده است، گفت: هم‌افزایی و مشارکت کلان‌شهرها با یکدیگر برکات فراوانی را به همراه داشته است و در یک سال گذشته این مساله مشاهده کرده‌ایم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در آیین رونمایی از نخستین نشریه الکترونیکی خدمات سفر شهرداری‌های کلان‌شهر ایران با عنوان «مهمان حرم» در دفتر مدیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهر ایران، با اشاره به نزدیکی نیمه شعبان و عید نوروز در سال جاری افزود: با جلسات گوناگونی که بین کلان‌شهرهای کشور برگزار شد، متوجه شدیم که ظرفیت‌های مناسبی در سطح کشور در موضوع‌های مختلف ازجمله مهدویت وجود دارد.
وی توجه به «گردشگری مقاومت» را یکی دیگر از برکات جلسات مشترک بین کلان‌شهرهای کشور برشمرد و ابراز کرد: گردشگری مقاومت یک ظرفیت فوق‌العاده و بین‌المللی است که در این مساله در ابتدای راه قرار داریم.
وی با بیان اینکه در موضوعات مختلفی بین کلان‌شهرهای کشور تبادل‌نظر و تجربه و همکاری صورت می‌گیرد، گفت: یک خلایی در زمینه اطلاع‌رسانی گردشگری احساس می‌شد، ازاین‌رو نیازمند یک سامانه و نرم‌افزار یکپارچه بودیم که مسافران در همه شهرها بتوانند از آن بهره ببرند. 
طباطبایی نژاد بر حمایت از فعالیت‌ها و طرح‌های مشترک بین کلان‌شهرهای کشور تأکید و اضافه کرد: برای رفع نواقص نشریه الکترونیکی «مهمان حرم» نیازمند مشارکت همه شهرها هستیم و یکی از نیازها در اختیار قرار گرفتن همه اطلاعات مورد نیاز مسافران برای قرار دادن در این نشریه است. 
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfjmdy.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما