تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 11369
معاون فنی مرکز بهداشت قم گفت: طرح سلامت نوروزی مرکز بهداشت از امروز ۲۵ اسفندماه جاری در این استان آغاز شد و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.
طرح سلامت نوروزی مرکز بهداشت در قم آغاز شد
محمدجواد باقریان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، افزود: کارشناسان سلامت و بهداشت محیط مرکز بهداشت در قالب این طرح نسبت به بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نظارت بر اماکن عمومی حتی روزهای تعطیل اقدام می‌کنند.
وی اضافه کرد: در این طرح کنترل و نظارت به‌ویژه بر اصناف مستقر در اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و و مسجد جمکران بیشتر خواهد بود.
به گفته وی، این کارشناسان در قالب هفت اکیپ با سازمان‌هایی از جمله صمت، اتاق اصناف و دامپزشکی گشت مشترک نیز دارند.
باقریان تاکید کرد: بازرسان بهداشتی ضمن بازدید از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن و مراکز بین‌راهی، محل اسکان نوروزی فرهنگیان و مکان‌های اقامتی و زائرپذیر و ارایه آموزش‌ها و تذاکرات لازم به متصدیان و مسوولان اماکن مذکور، در خصوص نواقص بحرانی و غیربحرانی، رعایت بهداشت محیط، بهداشت فردی و ابزار کار اقدام می‌کنند.
وی با تاکید بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی و نیز رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، از همشهریان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjhtev.uqevmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما