تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 11361
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: جشنواره رسانه‌ای شهرما باید موجب افتخار شهروندان قمی به این شهر شود. قم مورد توجه عظیم رسانه‌های بیگانه است و این موضوع اهمیت مباحث رسانه‌ای در استان قم را نشان می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی توکلیان امروز چهارشنبه 24 اسفندماه در آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای شهرما که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای شهرما باید موجب افتخار شهروندان قمی به این شهر شود.
وی با اشاره به اینکه شهر قم 4 هجرت هویت‌ساز را به خود دیده است، مطرح کرد: این 4 هجرت هویت‌ساز موجب شده است تا ما شهروندان قم به قمی بودن خود افتخار کرده و به آن ببالیم.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با بیان اینکه امروز مدیریت شهری به دنبال توسعه همه‌جانبه شهر است، عنوان کرد: تلاش بر این است خدمات مدیریت شهری با مدیریت فرهنگی عجین شده و توسعه شهر در ابعاد مختلف را شاهد باشیم.
وی با تأکید بر اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری، امروز جنگ دنیا، جنگ رسانه‌ها است، خاطرنشان کرد: قم مورد توجه عظیم رسانه‌های بیگانه است و این موضوع اهمیت مباحث رسانه‌ای در استان قم را نشان می‌دهد.
پیشکسوت رسانه‌ای استان قم با بیان اینکه باید شاهد نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در جنگ‌ ترکیبی امروز باشیم، تصریح کرد: در حوزه فعالیت رسانه‌ای در استان قم و در دیپلماسی رسانه‌ای استان متأسفانه در تراز مناسبی قرار نداریم.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت قم از نظر منابع انسانی و چهره‌های علمی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای بی‌نظیر است، یادآور شد: باید به این میراث عظیم فرهنگی در استان قم افتخار کنیم و از آن به بهترین شکل استفاده کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb8fb8.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما