کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد؛

محافظت ویژه از عرصه‌های فضای سبز در چهارشنبه آخر سال

24 اسفند 1401 ساعت 21:30

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر ضرورت آماده‌باش متولیان شرکت‌های نگهداری فضای سبز برای مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال تأکید کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به تدابير اتخاذشده از سوی این سازمان در چهارشنبه پايان سال به‌منظور پيشگيري از وقوع حوادث ناگوار در عرصه‌های فضاي سبز اظهار کرد: در این راستا كليه مديران عامل شركت‌هاي نگهداري فضاي سبز، كارشناسان و سرپرستان كارگاه، سرباغبانان پيمانكاران در بعدازظهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 23 و 24 اسفندماه موظف به حفظ و حراست از عرصه‌های فضاي سبز شده و باید عرصه‌های تحت مدیریت حضور فعال داشته باشند.
وی با تأکید بر ضرورت تهيه كپسول آتش‌نشانی و همچنين شارژ کپسول‌های موجود در عرصه‌های فضاي سبز ابراز کرد: كليه سرشاخه‌های خشك و بقاياي حاصل از هرس و همچنين ضايعات قابل اشتعال باید به محل‌های امن شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه باید از هرگونه آتش‌سوزی در عرصه‌های فضای سبز جلوگیری شود، گفت: همچنین ضروری است تدابير لازم در خصوص تهيه پمپ‌های آب و تانكر و آمادگي برای مقابله با هرگونه آتش‌سوزی‌های احتمالي اتخاذ شود.
انتهای خبر/


کد مطلب: 11354

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/11354/محافظت-ویژه-عرصه-های-فضای-سبز-چهارشنبه-آخر-سال

قم فوری
  https://www.qomefori.ir