کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم:

عملکرد شهرداری قم در ایام نیمه شعبان قابل‌تقدیر است/مدیریت موفق و همزمان سطح شهر و مسجد جمکران در نیمه شعبان

23 اسفند 1401 ساعت 21:59


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید مجید سبحانی ثابت در هفتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن تقدیر از پرسنل شهرداری قم در برگزاری مراسم نیمه شعبان اظهار داشت: تمام زحمات برگزاری جشن‌های ایام نیمه شعبان بر دوش پرسنل شهرداری قم بوده است.
وی مدیریت پسماند در سطح شهر را در ایام نیمه شعبان بسیار قوی دانست و افزود: امسال برخلاف سنوات گذشته حتی یک لیوان در سطح شهر و در خیابان مشاهده نشد و پرسنل خدمات شهری به‌صورت 24 ساعته در سطح شهر حضور داشتند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: تمام‌کار و زحمت برگزاری مراسم نیمه شعبان بر دوش شهرداری قم بوده و شهرهای دیگر فقط به‌عنوان معین حضور داشتند.
وی بر مدیریت مناسب جشن نیمه شعبان توسط شهرداری قم تأکید کرد و گفت: شهرهای دیگر می‌توانند برای برگزاری این مراسم بودجه مشخص کرده و به کمک بیایند، اما باید مدیریت اصلی با شهرداری قم باشد و شهرهای دیگر به‌عنوان معین حضور پیدا کنند.
سبحانی ثابت در پایان اقدامات شهرداری را قابل‌تقدیر دانست و یادآور شد: شهرداری قم در اجرای مراسم نیمه شعبان امسال موفق عمل کرده و رضایت مردم و مسافران را کسب کرد.
انتهای خبر/


کد مطلب: 11339

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/11339/عملکرد-شهرداری-قم-ایام-نیمه-شعبان-قابل-تقدیر-مدیریت-موفق-همزمان-سطح-شهر-مسجد-جمکران

قم فوری
  https://www.qomefori.ir