تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 11334
رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمنان به قدرت امام زمان‌(عج) در ایران پی‌برده‌اند گفت: تمام تلاش دشمن این بود که هسته قدرت برای امام زمان ایجاد نشود، اما بر خلاف خواست آنها، این امر محقق شده است.
ایران به هسته قدرت امام زمان(عج) تبدیل شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام مهدی طائب دوشنبه شب در آیین بزرگداشت شهیدان امنیت پایدار در گلزار شهیدان علی بن جعفر(ع) قم با بیان اینکه دشمنان روی حمله و ترور حساب ویژه‌ای کردند، تا هسته قدرت برای امام زمان (عج) ایجاد نشود افزود: امروز هسته قدرت برای امام زمان درست شده است.
وی ادامه داد: ما اگر فرض بگیریم امام زمان (عج) به سه زاویه قدرت یعنی قدرت نظامی، امنیتی و اقتصادی نیاز دارد، حضرت وقتی می‌آید نباید قدرت نظامی در دنیا به گونه‌ای باشد که ایشان را مجبور به عقب‌ نشینی کند.

وی یادآور شد: نیروهایی که در زمان پیغمبر حضرت را مجبور به امضای صلح حدیبیه، و یا در زمان حضرت علی‌(ع) حضرت را ناچار به امضای حکمیت کردند، امام زمان شما را نیز مجبور به غیبت کرده‌اند.
حجت‌الاسلام طائب گفت: غیبت اختیاری نیست، امام زمان وقتی می‌آید، باید چنان نیروی نظامی آماده باشد، که هیچ نیروی نظامی در دنیا نتواند روی دست حضرت بلند شود.

رئیس قرارگاه عمار همچنین تصریح کرد: امروز کدام نیروی نظامی در دنیا می‌تواند مقام معظم رهبری ما را اگر یک جایی اراده‌ای داشته باشد، عقب بنشاند.
وی گفت: یک جایی را نشان بدهید، که آقا اراده داشته باشد، بعد بگویند چون نظامی‌ها آنجا هستند، کاری نمی‌شود انجام داد.

طائب در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب گفت باید باب‌المندب و اقیانوس اطلس باشیم و شدیم. یک روزی آمریکا در خلیج فارس ادعای خدایی می‌کرد، امروز اصلا نیست.

وی اظهار کرد: کشورهای دیگر دارند دنبال آقا می‌دوند، نه آقا دنبال آنها، ما که جایی نگفتیم به روس‌ها پهپاد دادیم، آمریکایی‌ها گفتند ایران به روسیه پهپاد داده است.

طائب بیان داشت: آمریکا گفت چون روسیه در نبرد با اکراین زمین‌گیر شده، از ایران پهپاد گرفته است.

وی همچنین تاکید کرد: یک موقعی ۱۷ هزار نفر از ما، و شخصیت‌هایی مانند بهشتی، باهنر و دستغیب را ترور کردند، اما امروز حتی به حلقه چهار و پنج آقا هم نمی‌توانند برسند.

حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: بساط ترور را جمع کرده‌ایم، نگویید که حاج قاسم را شهید کردند، حاج قاسم را که در ایران شهید نکردند، حاج قاسم را اگر در ایران می‌زدند ما نمره صفر داشتیم.

وی تصریح کرد: می‌توانیم ادعا کنیم که یک نیرویی درست شده، بقیه‌ الله اعظم وقتی بیاید، مثل امام حسن عسگری ترور نمی‌شود.

رئیس قرارگاه عمار اضافه کرد: به غیر از امام حسین‌(ع) بقیه امامان ترور شدند، چون نیرویی که حفاظت کند، نبود، نگویید خدا از این‌ها حفاظت می‌کند، کار خدا حفاظت است، اگر از پیغمبر حفاظت نکند، سنگ به پیشانی حضرت می‌خورد تا مرز شهادت می‌رود.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی باید برای رسیدن به استقلال اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی و جدا شدن از تک محصولی، فروش نفت، و پول آماده تلاش کند.

طائب افزود: دشمن به خاطر وابستگی اقتصاد کشور به نفت، به ما فشار وارد می‌کرد، رهبر انقلاب نیز فرمودند، کاری کنید که تکانه‌های اقتصاد روی ما اثر نکند ولی گوش کسی بدهکار نبود، الان شروع شده، اما سختی دارد.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که در برابر حمله دشمن مقاومت کردیم و به منطقه نظامی رسیدیم، در منطقه اقتصادی هم، اقتصادی مقاومتی، مقاومت می‌خواهد.

طائب همچنین گفت: ما می‌خواهیم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر را غذا بدهیم، خدای متعال فقط از ما کشت و کار خواسته است.
ایران به هسته قدرت امام زمان(عج) تبدیل شده است
دستاوردهای نظام را باید برای مردم تبیین کنیم
یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز با بیان اینکه امروز مردم ما آگاهی می‌خواهند گفت: امروز موشک بین ما کارایی ندارد.
سردار عبدالفتاح اهوازیان گفت: باید به مردم فهم بدهیم، دستاوردها را برای آنها بگوییم، که چرا سپاه قریب به ۵۰۰ موشک به شمال عراق زد و ده‌ها پهپاد انتحاری فرستاد، چون حدود ۱۵ هزار نفر را آموزش داده بودند، تا مثل سوریه اینجا هم که اغتشاشگران شلوغ کردند، مانند داعش وارد شوند، ولی سپاه با پیش دستی، این‌ها را زیر و رو کرد.

وی افزود: امروز در افغانستان گروه داعشی هست به نام داعش خراسان، تخمین زده می‌شود، ۱۵ هزار نفر هستند، افغانی‌ها جلوی این‌ها ایستاده‌اند.
اهوازیان ادامه داد: این‌ها می‌گویند ما خراسان را می‌گیریم، امام رضا(ع) را بیرون می‌کنیم، از این رو ما باید هوشیار باشیم، امروز خیلی از این جماعتی که مسبب این وضعیت هستند، می‌گویند مملکت امن و امان است.
وی خاطرنشان کرد: ما تنها کشوری هستیم که روی قایق‌های ۶ متری و هشت متری موشک بسته‌ایم، ما ناو بندر مکران ۱۲۱ هزار تُنی ساخته‌ایم، آمریکا گفت نسازید، نمی‌گذارم یک کشور به شما سوخت بدهد.

سردار اهوازیان افزود: مخزن سوخت آن را ساختند، ۱۰ هزار تُن، ۱۰ سال حرکت می‌کند، سه سال آب و غذا نمی‌خواهد، موشکمان دو هزار کیلومتر است، روی پهپاد بسته‌ایم، ۳۰ هزار کیلومتر می‌رود بعد شلیک می‌کند.

وی یادآور شد: ما امروز تنها کشوری هستیم که روی پهپادمان موشک هوا به هوا بستیم، آمریکا می‌گوید به روسیه پهپاد ندهید، چون پهپادهای خود را به قیمت چند صد میلیون دلار به دنیا می‌فروشد، و این‌قدر بالا می‌رود که موشک به آن برخورد نمی‌کند.

سردار اهوازیان بیان داشت: ولی پهپاد ۵۰۰ میلیون تومانی ایرانی، در آسمان هفتم سرنگونش می‌کند، امروز ما مرکاوا بزرگترین کارخانه تانک سازی جهان را تعطیل کردیم، تانک اسرائیلی حرف اول را در دنیا می‌زد، ضخامت حفاظتی آن نیم متر است، هیچ موشکی اثر نمی‌کرد، اما در جنگ ۳۳ روزه، بچه‌های حزب‌الله ۱۶ فروند از این تانک را منهدم کردند، و این موجب شد تا تمام دنیا قراردادهای خود را با تولید کنندگان آن فسخ کنند.

وی گفت: امروز ما توپ لیزری داریم، دیگر آن زمانی نیست، که توپ فقط ۲۰ کیلومتر را هدف قرار دهد، آن قدر دقت دارد که از سوراخ آشپزخانه هم عبور می‌کند.

این رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: امروز ما مشکلی با بیرون نداریم، کسی جرات ندارد، چپ نگاه کند، مشکلمان با موریانه‌های داخلی است، مردم خانه تکانی کنید، پیام شهیدان را بگویید، قلب‌های بچه‌هایتان را جلا بدهید.

وی گفت: این شیوه انسان‌سازی است، اگر نگویید، دشمن می‌گوید، و همین مسببان وضعیت امروز، همین بلایی که در دلار و معیشت درست کردند، در امنیت هم سر مردم می‌آورند.

اهوازیان در بخشی از سخنان بیان کرد: اگر روزه و نماز قضا شود، قضا دارد، ولی اگر امنیت، ولایت و ناموس قضا شوند، به خدا قضا ندارند، اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، برادران ما سوار بر یک قایقیم، اگر اجازه بدهیم، دشمن قایق را سوراخ کند همه با هم غرق می‌شویم.

همزمان با ۲۲ اسفندماه روز ملی شهید، یازدهمین بزرگداشت شهیدان امنیت پایدار موسوم به مدافعان وطن در قم برگزار شد.

۱۰ تَن از سرداران و تکاوران لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) قم، در تیرماه سال ۱۳۹۰ که مصادف با ایام نیمه شعبان بود، در منطقه عملیاتی غرب کشور به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
ایران به هسته قدرت امام زمان(عج) تبدیل شده است
ایران به هسته قدرت امام زمان(عج) تبدیل شده است

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbafb8.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما