تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 11319
شهردار قم طی پیامی فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت و پیشرفت امروز کشور را مرهون جانفشانی شهدای ایران اسلامی دانست.
پیام شهردار قم به مناسبت روز بزرگداشت شهدا / پیشرفت ایران اسلامی مرهون خون شهداست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم طی پیامی فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت. 
متن پیام شهردار قم به این شرح است:
 
سعادت و شقاوت انسان محصولی است از مسیری که در زندگی برمی‌گزیند و قدم‌هایش را در راه آن مسیر برمی‌دارد؛ در تاریخ چه بسیارند آنان که راه ناصواب را انتخاب کردند و نه به خواسته خود رسیدند و نه کامیابی و در مقابل چه بسیار آنانی که راه حق و حقیقت را برگزیدند و نه تنها به سعادت و کمال رسیدند، بلکه تبدیل به الگوها و اسوه‌های ماندگار شدند برای آیندگان خود.
شهدای عزیزمان از جمله این اسوه‌ها و الگوها هستند، که دنیا و مادیات آن برای‌شان ارزشی نداشت و در مقابل اصول و ارزش‌های والا و الهی آنچنان در چشمشان ارزشمند و گران‌بها بود که حاضر شدند بهای آن را با فدا کردن جان خود و نثار خون‌شان بپردازند.
فرا رسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشته و ارج می‌گذارم یاد و نام شهدایی بزرگوار که صلابت و پیشرفت امروز ایران اسلامی، مدیون از جان‌گذشتگی، جهاد و تلاش آنان است. همانانی که روزی به قیمت نثار خون خویش مقابل دشمنان ایستادند و روز دیگر با عقلانیت به مقابله دشمن پرداختند و با فکر در سنگر توسعه و پیشرفت علمی و اجرائی کشور نقش‌آفرینی کردند.
در این روزهای پایانی سال یادی می کنیم از بنیانگذار فقید این نهضت مقدس، یادی می کنیم از شهدای عزیز در برهه های مختلف از شکل گیری انقلاب ،دفاع مقدس ، ترور تا مدافعان امنیت، مدافعان حرم، هسته ای ، شهدای اقشار و ۶۰۹۰ شهید سرافراز استان بلند آستان قم. ادای احترام می کنیم به مقام والای پدران ، مادران ، همسران ، فرزندان و بستگان شهدای والا مقام، به ایثارگران و جانبازان و پیشکسوتان ایثار و شهادت.
چشم امید داریم به دعای خیر و شفاعت این بزرگان؛ انشاالله در سایه با برکت این نظام مقدس شاهد تبلور و درخشش بیش از پیش این مرز و بوم و اعتلای کشور عزیزمان ایران اسلامی تحت ولای حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و زعامت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی باشیم.
سید مرتضی سقائیان نژاد 
شهردار قم

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceox8z.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما