تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 11249
مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه 16 هکتار پارکینگ در اختیار شهرداری منطقه سه است، مطرح کرد: مراحل مختلف آماده‌سازی این پارکینگ‌ها ازجمله تعیین مسیر، زیرسازی، خط‌کشی و ... انجام‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهرداد روحانی وزیری در حاشیه بازديد از ستاد تسهيلات زائرين و خدمات سفر شهرداري قم در مسجد مقدس جمكران، با اشاره به اینکه حجم بسیار سنگینی از ترافیک را در ایام نیمه شعبان شاهد هستیم، اظهار کرد: تمام نیروهای شهرداری قم برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر در این ایام بسیج شده‌اند.
وی با بیان اینکه 16 هکتار پارکینگ در اختیار شهرداری منطقه سه است، مطرح کرد: مراحل مختلف آماده‌سازی این پارکینگ‌ها ازجمله تعیین مسیر، زیرسازی، خط‌کشی و ... انجام‌شده است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اینکه برای خدمت‌رسانی 400 نفر را برای دو روز به‌صورت شيفت بندي پیش‌بینی کرده‌ایم، عنوان کرد: همچنین تعداد 20 نفر نیرو، ماشین‌آلات و تجهیزات مختلف نیز از شهرداری ورامین در این مجموعه فعال هستند.
وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و اوضاع تحت کنترل است، خاطرنشان کرد: ایستگاهی دیگری از شهرداری منطقه سه نیز در میدان 72 تن حضور دارد که از اهمیت بسیاری برخوردار است.
روحانی وزیری در پایان تصریح کرد: همچنین مدیریت بوستان فدک نیز در اختیار این شهرداری قرار دارد که 400 سکو برای اسکان زائرین در این مجموعه آماده‌سازی شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgyx9q.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما