تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : 10949
رییس هیئت پرورش اندام قم از برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر قم خبر داد.
برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید تلخابی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در روزهای ۱۹ الی ۲۱ بهمن ماه سال جاری به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: در سال‌های اخیر که مسابقات پرورش اندام در استان قم برگزار شده، این رقابت‌ها همواره جزو برترین‌ها بوده است.
رئیس هیئت پرورش اندام قم گفت: بیش از ۷۰۰ ورزشکار بدنسازی در رشته‌های پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار و گیمز کلاسیک انتخابی تیم ملی در این مسابقات حضور خواهند داشت.
وی عنوان داشت: این مسابقات به مدت دو روز در سالن شهید سلیمانی مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برگزار می‌شود.
۵۰ درصد درآمدهای بلیت فروشی به زلزله زدگان خوی اهدا می‌شود
تلخابی افزود: ۵۰ درصد از درآمدهای بلیت فروشی مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور که به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد، برای کمک به هموطنان آسیب دیده از زلزله اخیر خوی در نظر گرفته می‌شود.
رئیس هیئت پرورش اندام قم با بیان اینکه برگزاری مسابقات متنوع پرورش اندام از ابتدای امسال در دستور کار قرار گرفت افزود: اخذ میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور مهمترین برنامه هیئت بدنسازی و پرورش اندام بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته، میزبانی این مسابقات به قم داده شد.
تلخابی عنوان داشت: این مسابقات می‌تواند فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای ورزشکاران این رشته در استان قم باشد.
وی افزود: توجه به مسائل اخلاقی و همچنین فرهنگی در کنار تقویت بعد جسمانی و ورزشی مهم است و استان قم این ظرفیت را دارد که در عرصه‌های مختلف در رشته پرورش اندام در سطح کشور جایگاه شایسته ای داشته باشد.
رئیس هیئت پرورش اندام قم عنوان داشت: صدور مجوزهای قانونی برای باشگاه‌های بدنسازی امری لازم است و هیئت پرورش اندام استان قم ابزارهای قانونی و نظارتی در راستای جلوگیری استفاده از داروهای نیروزا ندارد.
وی اضافه کرد: بسیاری از داروهایی که در این رشته مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آن به عنوان داروهای ممنوعه ذکر می‌شود، هم اکنون در داروخانه‌های سطح شهر بدون محدودیت عرضه می‌شود، در حالی که نوک پیکان در این زمینه به سمت هیئت پرورش اندام است.
تلخابی همچنین گفت: هیئت پرورش اندام استان قم از سوی وزارت ورزش به دلیل اقدامات فرهنگی مورد تجلیل قرار گرفت.
وی افزود: بازدید از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار قم در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان و همچنین اهدای مدال‌های دو تن از ورزشکاران این رشته به خانواده شهید مظفری نیا از همرزمانش حاج قاسم سلیمانی از جمله برنامه‌های قابل توجه فرهنگی بوده است.
تلخابی بیان داشت: سوم آذرماه مجمع انتخاباتی هیئت پرورش اندام قم برگزار شد و پس از آن مسئولان به دیدار شهید زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت استان قم رفتند و از آنان تقدیر و اعلام کردند جامعه ورزش استان قم همواره وفادار آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی هستند.


انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccooqs.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما