تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : 10942
سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت: بر کسی پوشیده نیست که کشورمان در طی دهه‌های اخیر پیشرفت‌های بسیار زیادی را داشته است ما هنوز به یاد داریم که پیش از انقلاب ساعت‌های طولانی را در صف‌های نفت و... بودیم.
نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت‌های فراوانی در دهه‌های اخیر داشته است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی‌اکبر زارعی شامگاه شنبه در جشن بزرگ میلاد حضرت علی (ع) که با حضور عاشقان اهل‌بیت (ع) از جمله مسلمان افغانستانی و پاکستانی مقیم قم در مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت فاطمة الزهرا (س) واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی در قم برگزار ‌شد، با اشاره به سالروز ولادت امام علی (ع) اظهار داشت: یکی از یادگاری‌های گران‌بهای حضرت علی (ع) نهج‌البلاغه است که باید در خانه‌های همه ما وجود داشته باشد تا با خواندن آن درس زندگی و انسانیت را بیاموزیم.
وی ادامه داد: با خواندن این کتاب نورانی می‌فهمیم که ایشان چه نابغه‌ای تاریخی بوده است.
زارعی با بیان این که سیره و بیان امام علی (ع) چراغ راه همه بشریت است، ابراز داشت: ایشان در فرازهایی از این کتاب در نامه‌ای خودشان به مالک‌اشتر می‌فرمایند: در انتخاب فرمانداران به آن‌ها بگو که در فقیرترین نقطه شهر ساکن شوند تا فقرا را ببینند و با مشکلات آن‌ها آشنا شوند.
وی در ادامه به عدالت حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: در جامعه مشکل ما عدالت است و اجرای عدالت از اصلی‌ترین خصوصیات حکومت علی (ع) است.
سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در ادامه ایام دهه فجر را موردتوجه قرارداد و گفت: بر کسی پوشیده نیست که کشورمان در طی دهه‌های اخیر پیشرفت‌های بسیار زیادی را داشته است ما هنوز به یاد داریم که پیش از انقلاب ساعت‌های طولانی را در صف‌های نفت و ... بودیم؛ اما امروز در نقاط دوردست این سرزمین تمامی امکانات رفاهی وجود دارد.
وی به وضعیت اتباع خارجی در کشور و قم اشاره کرد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تمامی اتباع خارجی فرم‌های شناسایی را پر کردند و این موضوع به شناسایی و انجام خدمات به آن‌ها کمک می‌کند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcf01dy.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما