تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : 10938
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی از گروه‌های امدادی و جهادی درخواست کرد که گسترده‌تر و مجدانه‌تر به امر خدمت رسانی به مردم زلزله زده خوی بپردازند.
گروه‌های امدادی و جهادی گسترده‌تر به مردم زلزله زده خوی خدمت رسانی کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حادثه زمین لرزه در شهر خوی که موجب جانباختن و مصدوم شدن گسترده جمعی از هموطنان عزیزمان در استان آذربایجان غربی شد، موجب تأسف و تأثر گردید. خداوند متعال مرحومین این حادثه را مشمول عفو و رحمت خود قرار دهد و به مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید.
پیام حاکیست: لازم است گروه‌های امدادی و جهادی گسترده‌تر و مجدانه‌تر، به امر خدمت رسانی بپردازند و در تخفیف آلام این عزیزان مجاهدت کنند، سرمای طاقت فرسای آن منطقه می‌طلبد که هرچه سریع‌تر بحث اسکان و تجهیز مردم نهایی شود و در توزیع اقلام و غذای گرم، امور بدون نقص و ضعف به انجام برسد.
دربخش دیگری از این پیام آمده است:‌ از عموم مردم و گروه‌های جهادی خواستاریم نهایت همراهی و همدلی را با مردم شریف و غیور خوی داشته باشند و کمک‌های خود را به منطقه ارسال نمایند.
پیام آمده‌است:‌از مردم نوع دوست و مهربان ایران کمال تشکر و تقدیر را داریم و امیدواریم در امداد آسیب دیدگان، چون همیشه در همدلی و همراهی حماسه آفرین باشند. همچنین از نیروهای امدادی، جهادی انتظامی، مدیران و مسئولان نهادهای مختلف که در این حادثه مشغول خدمت رسانی هستند کمال تشکر را داریم.
هشتم بهمن ماه جاری در ساعت ۲۱:۴۴ زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در عمق ۷ کیلومتر در شهرستان خوی به وقوع پیوست که ۲ نقطه شهری و ۷۲ روستا را تحت تاثیر قرار داد و منازل بسیاری از مردم شهرستان خوی دچار آسیب ۲۰ تا ۸۰ درصدی شد. این زلزله تاکنون ۹۸ پس‌لرزه بالای ۲.۵ ریشتر داشته است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaaon6.49nwe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما