تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 10927
هم‌زمان با آغاز دهه فجر اسلامی، جشن‌های مردمی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان "قم، قیام، اقامه" با مشارکت شهرداری قم در مساجد سطح شهر اجرا خواهد شد.
آغاز جشن‌های مردمی "قم، قیام، اقامه" در مساجد سطح شهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجموعه جشن‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و در 150 مسجد سطح شهر و با مشارکت و پشتیبانی شهرداری قم برگزار می‌شود.
در نخستین شب این برنامه‌ها، سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه 1401، مسجد امام رضا(ع) در شهرک قدس منطقه چهار، مسجد قبا در خیابان شهید کلهری منطقه پنج، مسجد حضرت معصومه در بلوار نظامی گنجوی منطقه 6 و مسجد امام رضا(ع) بلوار امیرکبیر در منطقه هفت میزبان شهروندان بودند.
علاوه بر حضور مدیران شهری در این جشن‌ها و دیدار مستقیم با شهروندان، سخنرانی، بیان خاطرات دوران انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات شهروندی، نمایشگاه عکس، اجرای گروه‌های سرود و قرعه‌کشی و اهداء جوایز از بخش‌های مختلف جشن‌های "قم، قیام، اقامه" است که تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد سطح شهر قم اجرای آن ادامه خواهد یافت.
آذین‌بندی و اعطای بسته تبلیغی به 150 مسجد شهر قم ازجمله اقدامات عملیاتی شهرداری قم در اجرای این جشن‌ها خواهد بود که باهدف تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی به‌ویژه در شهر قم در مناطق هشتگانه اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciy3az.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما