تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : 10926
دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد بازگشت امام خمینی (ره) به کشور و آغاز جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشت.
پیام شهردار قم به مناسبت آغاز جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری هم‌زمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و آغاز جشن‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، شهردار قم در پیامی با اشاره بر لزوم تبیین اصول بنیادین نظام جمهوری اسلامی و بیان دستاوردهای آن تأکید کرد.
متن پیام دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به این شرح است:
انقلاب اسلامی ایران رویدادی عظیم و منحصربه‌فرد بود که با پرچم‌داری رهبر کبیر انقلاب اسلامی خط بطلانی کشید بر تمام اصول و قواعد مدرنیته برای جدایی دین از سیاست و ثابت کرد جایگاه حدود الهی در ارکان زندگی مردم همواره اثرگذار است و می‌بایست جاری و ساری باشد.
چهل و چهارمین سالگرد ورود پر خیر حضرت امام خمینی(ره) به کشور عزیزمان و آغاز دهه مبارک فجر فرصتی است تا با تبیین اصولی و ایجاد زمینه‌های شناخت و معرفت نسبت به اصول بنیادین نظام جمهوری اسلامی و آنچه در این سالیان و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران به آن دست‌یافته‌ایم، توطئه‌ها و فضاسازی‌های مسموم دشمنان را نقش بر آب کرد.
دستاورد مهم و اساسی این نظام را شاید بتوان در ایجاد حکومتی برآمده از خواست مردم و بر پایه پشتیبانی مردم دانست که در ذیل رهبری ولی‌فقیه توانسته‌اند ناممکن‌هایی را ممکن سازند و با خودکفایی، موفقیت‌هایی را به دست آورند تا جهان و جهانیان با دیده حیرت به آن‌ها بنگرند.
البته علاوه بر تبیین شایسته این دستاوردها، از تلاش در جهت رشد و توسعه نیز نباید غافل شد، آنچه در بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب آمد، می‌بایست به‌عنوان افق نگاه در دستور کار تمام خدمتگزاران این نظام قرار گیرد؛ ما احتیاج داریم به رشد سریع و مستمر؛ علّت هم این است که عقب‌افتادگی داریم.( بیانات در دیدار کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش‌بنیان‌ها10 بهمن‌ماه 1402)
ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر عهد خدمتگزاری خود برای ساخت و سامان عش آل محمد صلی‌الله علیه و آله و سلم و قطب فرهنگ و معرفت ایران اسلامی را تجدید می‌کنیم تا در مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی دین خود را ادا نماییم.
یاد امام عظیم‌الشان و شهدای عزیز و همچنین عالمان و مجاهدان انقلابی را در بلدی که خاستگاه و مرکز انقلاب است و از سوی رهبر عزیزتر از جانمان با عنوان شهر قیام و اقامه لقب یافته و مردمانش پرچم‌داران این انقلاب الهی بوده و هستند گرامی داشته و برایشان هم‌جواری با مولای مردان، امیر مؤمنان ،حضرت علی بن ابیطالب علی علیه‌السلام را خواستارم. سید مرتضی سقائیان‌نژاد 12 بهمن‌ماه 1401

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdch-wnz.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما