کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم:

فوتی‌های حوادث رانندگی قم در دی‌ماه امسال ۳۲ درصد کاهش یافت

13 بهمن 1401 ساعت 13:38

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی این استان در دی‌ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال،‌ ۳۲ درصد کاهش یافته است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری جلیل گودرزی فر روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: امسال ۱۱ نفر و سال گذشته ۱۶ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند.
وی اضافه کرد: تعداد تصادف های منجربه جرح و فوت در دی‌ماه امسال یک‌هزار و ۸۴۴ مورد بود که این میزان در مدت مشابه پارسال یک‌هزار و ۴۱۱ مورد بوده که ۲۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.
وی با اشاره به کاهش ۱۳ درصدی مصدومان حوادث رانندگی در سال جاری، ادامه داد: امسال یک‌هزار و ۶۱۴ نفر و سال گذشته یک هزار و ۸۳۷ نفر در این حوادث مصدوم شدند.
گودرزی فر خاطرنشان کرد: دی‌ماه پارسال تعداد مددجویان اورژانس، ۷ هزار و ۴۵۳ نفر بود که با افزایش ۶ درصدی امسال به ۷ هزار و ۹۰۲ نفر رسید.
وی بیان کرد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در دی‌ماه امسال، هشت هزار و ۸۱۵ ماموریت و در دی‌ماه پارسال هشت هزار و ۳۰۴ ماموریت انجام دادند که ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.
اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 10919

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/10919/فوتی-های-حوادث-رانندگی-قم-دی-ماه-امسال-۳۲-درصد-کاهش-یافت

قم فوری
  https://www.qomefori.ir