تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 10888
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم:

۱۱۰۰ کارت سوخت جامانده در جایگاه‌های بنزین قم به مالکان تحویل داده شد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون، یک هزار و ۱۰۰ عدد کارت سوخت جامانده در جایگاه‌های بنزین این استان به مالکان تحویل داده شده‌است.
۱۱۰۰ کارت سوخت جامانده در جایگاه‌های بنزین قم به مالکان تحویل داده شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدحسین گلاب روز دوشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: امسال حدود ۶ هزار کارت سوخت درمجاری عرضه بنزین استان قم جامانده که از این تعداد چهار هزار و ۹۰۰ کارت ابطال شد.
وی اضافه کرد: با توجه به افزایش زمان صدور کارت سوخت، از شهروندان درخواست داریم نسبت به حفظ و نگهداری از آن خود دقت لازم را داشته باشند، ضمن اینکه اگر کارت مفقود شده مورد سوءاستفاده قرار گیرد، مسوولیت‌ آن بر عهده مالک کارت است.
وی ادامه داد: به‌محض این‌که کارت سوختی در جایگاه‌های سوخت جا می‌ماند مسوولان جایگاه موظف هستند اطلاعات کارت را در فرمت خاصی ثبت و در تابلو اعلانات جایگاه نصب کنند و پس از گذشت ۱۰ روز، کارت‌های سوخت را در تاریخ‌های یکم، یازدهم و بیست و یکم هر ماه تحویل ناحیه مرکزی این شرکت دهند و مالک کارت می‌تواند با ارائه مدارک آن را تحویل بگیرد.
گلاب خاطرنشان کرد: چنانچه ظرف ۲۰ روز از تاریخ تحویل کارت‌ها به ناحیه مرکزی، مالک مراجعه نکنند، کارت‌های جامانده ابطال شده و به ستاد شرکت ملی پخش ارسال می‌شود.
به گفته وی، فرآیند تولید کارت ۲ تا ۳ ماه به طول می‌انجامد و هزینه گزافی را به بیت‌المال تحمیل می‌کند.
مالکان خودرو برای جلوگیری از غیرفعال شدن کارت سوخت، تا پایان سال یک‌بار استفاده کنند
وی در ادامه بیان کرد: مالکان خودروها برای جلوگیری از غیرفعال شدن کارت‌های سوخت شخصی، حداقل یک‌بار تا پایان سال ۱۴۰۱ از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنند.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم افزود: مالکان خودرو باید در صورت نداشتن کارت سوخت شخصی نسبت به ثبت درخواست المثنی در دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام کنند.آنان همچنین علاوه بر دریافت سهمیه یارانه‌ای در صورت اتمام آن می‌توانند از همان کارت برای دریافت بنزین آزاد نیز اقدام کنند.
۶۵ نقطه عرضه بنزین و ۴۲ جایگاه عرضه سی ان جی در استان قم فعال است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcevv8z.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما