کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای تمهیدات ویژه جهت افزایش امنیت خاطر شهروندان در بوستان غدیر قم

5 بهمن 1401 ساعت 23:34

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از اجرای تمهیدات ویژه جهت افزایش امنیت برای خانوارها در بوستان غدیر توسط شهرداری منطقه خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به اهمیت مباحث امنیتی در مکان‌های عمومی اظهار داشت: با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی، شهرداری منطقه هشت اقدام به اجرای تمهیدات ویژه جهت افزایش امنیت در بوستان غدیر کرده است تا شهروندان با آسودگی خاطر بیشتری بتوانند از این مکان تفریحی استفاده کنند.
وی در ادامه برخی اقدامات در این زمینه را موردتوجه قرار داد و افزود: نصب دوربین‌های پلاک خوان در ورودی و خروجی بوستان، تعبیه کانکس جهت استقرار نیروی انتظامی، ایجاد روشنایی در بوستان و اصلاح شبکه روشنایی و نصب تابلوهای راهنمایی و ترافیکی در مسیرهای اصلی ازجمله اقداماتی است که شهرداری منطقه هشت در این زمینه انجام داده است.
مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: بوستان غدیر ازجمله مکان‌های تفریحی بزرگ شهر قم است که بار زیادی از زمان تفریحات شهروندان را به خود اختصاص داده است که در این زمینه ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای شهروندان از اولویت بالایی برخوردار است.
انتهای پیام/

انتهای خبر/


کد مطلب: 10857

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/10857/اجرای-تمهیدات-ویژه-جهت-افزایش-امنیت-خاطر-شهروندان-بوستان-غدیر-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir