کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس فدراسیون تنیس:

بازگرداندن مسابقات تنیس فیوچرز تهران با وجود تبلیغات منفی کار دشواری بود

3 بهمن 1401 ساعت 18:40

رئیس فدراسیون تنیس گفت: برگزاری و بازگرداندن مسابقات تنیس فیوچرز تهران با وجود تبلیغات منفی‌ که علیه ایران در فدراسیون جهانی شده بود کار دشواری بود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری داود عزیزی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی رئیس هیات تنیس استان قم که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد اظهار داشت: حامی مالی مسابقات فیوچرز تهران فردا معرفی می شود و این در حالی بود که با شرایط سخت تمام تلاش خود را انجام دادیم که مسابقات در ایران برگزار شود.
وی ادامه داد: برای تنیس فیوچرز تهران درخواست برگزاری مسابقات «گِرِید دو» کرده بودیم ولی در نهایت مجوز برگزاری «گِرِید سه» را دریافت کردیم.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیات تنیس استان قم ابراز داشت: رئیس هیات باید حمایت شود و اگر ضعف دیده شد در مجمع سالیانه باید رئیس و هیات رئیسه اش به اعضای مجمع سالیانه پاسخگو باشند.
عزیزی افزود: وضعیت تنیس قم زمانی خیلی خوب بود اما اکنون ضعیف شده است و تلاش داریم که قم به روال عادی بازگردد. الان قم امیرحسین بادی را در تیم ملی ایران دارد و باید تلاش شود تعداد بازیکنان بیشتری از قم به عضویت تیم ملی درآیند.
وی تاکید کرد: از حضور صاحبان باشگاه های خصوصی در قم تقدیر می کنم که تعداد زمین هایی که در این شهر احداث شده کم‌ نیست و کرونا باعث افول تنیس قم‌ شد و باید به جایگاه واقعی خود برگردد.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: قم باید دست کم در جام‌ حذفی تیم داشته باشد و به برخی استان هایی که ضعف دارند کمک می کنیم که در مسابقات شرکت کنند.
وی بیان کرد: هر دوره آموزشی داوری و مربیگری که بخواهد در قم برگزار شود به آن کمک می کنیم تا تعداد مربیان و داوران افزوده شده و تعداد ملی پوشان قم زیاد شود.
عزیزی گفت: قم ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات بین المللی دارد و امید است بتوان در بهار آینده در رده سنی نوجوانان در این استان مسابقات بین المللی را برگزار کرد.
هیات تنیس قم سابقه خوبی در جذب سرمایه گذاران خصوصی دارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این مجمع گفت: هیات تنیس قم سابقه خوبی در جذب سرمایه گذاران به سمت این رشته دارد.
ابراهیم سانی خانی افزود: باید در تنیس قم زمینه را برای حضور دختران و پسران ایجاد کرد که در این ورزش خودشان را نشان دهند و شهرداری نیز کار خوبی در رشته تنیس در بوستان علوی قم انجام داده است.
وی گفت: در ورزش کارگری هم با توجه به این که در اداره کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی زمین و مکان وجود دارد باید بتوانیم‌ ورزش تنیس را در سطح کارگری توسعه دهیم.
وی افزود: زمین های زیادی هم در سطح دانشگاه ها وجود دارد که باید از این ظرفیت ها نیز استفاده شود.
رضا هاشمی ماد برای چهار سال رئیس هیات تنیس قم شد
رضا هاشمی ماد تک کاندیدای مجمع هیات تنیس بود که پس از رای گیری، از مجموع ۱۷ رای واصل شده ۱۲ رای را کسب کرد.
آرای سفید انداخته شده به صندوق این مجمع نیز پنج رای بود. در این مجمع ۲ نفر از اعضا غیبت داشتند.
در این مجمع هم چنین اعضای هیأت رئیسه مجمع هیات تنیس قم با رای اعضا انتخاب شدند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 10828

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/10828/بازگرداندن-مسابقات-تنیس-فیوچرز-تهران-وجود-تبلیغات-منفی-کار-دشواری

قم فوری
  https://www.qomefori.ir