کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای تبلیغات محیطی دهه فجر با رویکرد جهاد تبیین و جهاد خدمت در قم

2 بهمن 1401 ساعت 21:36

رئیس اداره تبلیغات و تشریفات شهرداری قم از آمادگی مجموعه شهرداری در برگزاری جشن‌های دهه فجر خبر داد و گفت: تبلیغات محیطی دهه فجر با رویکرد جهاد تبیین و جهاد خدمت اجرایی می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس ذاکری در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، در خصوص اقدامات شهرداری قم در ایام دهه فجر، اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین و جهاد خدمت، شهرداری قم برنامه‌ریزی افتتاح پروژه‌های شهری را دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) افتتاح ۲۱۸ پروژه شهری در قم آغازشده است مطرح کرد: این افتتاحیه‌ها تا نیمه شعبان ادامه دارد و در ایام دهه فجر با قدرت بیش‌تری دنبال خواهد کرد.
رئیس اداره تبلیغات و تشریفات شهرداری قم ادامه داد: همچنین در پنج‌شنبه‌ها تا پایان سال جاری، در محلاتی که افتتاح پروژه خواهیم داشت، شاهد برگزاری جشن‌های مردمی و خانوادگی به‌منظور افزایش شادی و نشاط اجتماعی خواهیم بود.
وی با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان آذین‌بندی ویژه شهر با تبلیغات شهری در دستور کار شهرداری قم قرار دارد، عنوان کرد: همچنین تلاش داریم در این تبلیغات از شعارهای محوری در سطح کشور استفاده کنیم.
ذاکری با اشاره به اینکه تقاضا داریم سازه‌ها و مکان‌های تبلیغاتی ادارات یکپارچه و یکدست شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری‌های ایجادشده فضای بهتری در سطح شهر ایجاد شود و از فعالیت‌های چندوجهی پرهیز شود.
وی در پایان تصریح کرد: طی همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برای راهپیمایی‌های ۲۲ و ۱۲ بهمن، شهرداری قم آمادگی لازم برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب را دارد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 10815

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/10815/اجرای-تبلیغات-محیطی-دهه-فجر-رویکرد-جهاد-تبیین-خدمت-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir