کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب جمعه قم: رمز عبور از فتنه‌ها جهاد تبیین استخطیب جمعه قم: رمز عبور از فتنه‌ها جهاد تبیین است

1 بهمن 1401 ساعت 0:46

خطیب نماز جمعه قم رمز عبور از فتنه‌ها را جهاد تبیین ذکر کرد و گفت: ملت ایران در صحنه‌های حساس با حضور در میدان، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است ولی با این‌ وجود باید با جهاد تبیین نسبت به دستاوردهای نظام اسلامی و آینده کشور روشنگری کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم افزود:‌دشمنان با فتنه‌انگیزی و تخریب روحیه و جنگ ادراکی و شناختی و وارونه کردن حقایق در جنگ روایت‌ها و دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی می‌خواهند شکست خود در فتنه اخیر را جبران کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین یادآور شد: در آستانه چهل و چهارمین سال از پیروزی از انقلاب اسلامی باید کارنامه درخشان جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها به‌خصوص در دهه فجر امسال در قالب جهاد تبیین موردتوجه باشد.
سعیدی اضافه کرد: هیچ‌کس منکر آسیب‌ها و کمبودهای جامعه نیست اما نباید به بهانه آسیب‌شناسی از کنار دستاوردهای درخشان و الهام‌بخش جمهوری اسلامی به‌راحتی گذشت.
امام‌جمعه قم توجه به زنان را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی یادکرد و گفت: امروز زنان دانا، توانا، کوشا و پویای ایرانی در کنار حفظ بنیاد خانواده ، عفت و کرامت در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و علمی حضور پررنگی داشته و با نقش‌آفرینی موثر خود آموزه‌های لیبرالی را به چالش کشیده‌اند.
وی اضافه کرد: زنان مسلمان ایرانی که با رشد معنوی در اوج عقلانیت قرار دارند از تربیت فرزندان برومند نیز غافل نشده‌اند و هم‌زمان در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و مدیریتی در کنار خانه‌داری نقش الهام‌بخشی در جهان معاصر ایفا می‌کنند.
 

انتهای خبر/


کد مطلب: 10796

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/10796/خطیب-جمعه-قم-رمز-عبور-فتنه-ها-جهاد-تبیین-استخطیب

قم فوری
  https://www.qomefori.ir