تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 10787
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از فعال‌سازی و تولید گل و گیاه در مرکز تولید و نگهداری موقت گل و گیاه شهرداری منطقه سه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به افزایش تولید گل و گیاه در مرکز تولید و نگهداری موقت گل و گیاه شهرداری منطقه سه اظهار کرد: در سال‌های گذشته شیوه تولید گل و گیاه در کنار خرید گل و گیاهی که برای تأمین فضای سبز شهری انجام می‌شد، مناطق شهرداری نیز تولیدات و نگهداری گل و گیاه داشتند که تا حدودی بخشی از نیازهای منطقه را تأمین می‌کرد و با توجه به کاهش نیروهای بخش امانی و خصوصی‌سازی فضای سبز و عدم به‌کارگیری نیروهای جایگزین در قسمت‌هایی مانند مراکز تولید و ایجاد مرکز تولید و تحقیقات مرکزی شهرداری؛ تاحدودی از عملکرد و بهره‌وری مناطق هشتگانه کاسته شد.
وی با بیان اینکه طی یکی دو سال اخیر در جلسات کمیته خریداری گل و گیاه سازمان، به این نتیجه رسیدیم که گلخانه مناطق مجدداً وارد چرخه شده و به بهره‌وری مناسب برسند تصریح کرد: مقرر شد مناطقی که پتانسیل‌های بهتری برای کار داشتند فعال شوند که یکی از این مراکز بوستان فدک در محدوده شهرداری منطقه سه است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ از ظرفیت‌های این مرکز استفاده قابل‌توجهی شده است گفت: در حال حاضر مرکز تولید گل و گیاه در محدوده شهرداری منطقه سه و در بوستان فدک با ظرفیت خوبی فعال‌شده و برنامه داریم علاوه بر تأمین نیاز شهرداری منطقه سه، مازاد تولید را در اختیار مناطق دیگر قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: البته فعال‌سازی مراکز تولید گل و گیاه در مناطق دیگر نیز در دستور کار است و پتانسیل آن‌ها نیز استفاده خواهیم کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccmmqs.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما