تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب : 10765
مدیر اجرایی شهرداری قم، اقدامات مختلف شهرداری در راستای صرفه‌جویی مصرف گاز را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اندیشیدن تمهیدات لازم برای صرفه‌جویی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف شهرداری قم اظهار داشت: شهرداری قم به علت ماهیت دستگاه خدمات رسان بودن، بدون وقفه در حال خدمت‌رسانی و ارائه خدمات در قسمت‌های مختلف حوزه شهری است و در راستای مدیریت و صرفه‌جویی مصرف گاز و انرژی، اقدامات مؤثری انجام داده است.
وی با بیان اینکه تمامی ابلاغیه‌های صادره از سوی مراجعی نظیر وزارت کشور، استانداری و شرکت‌های برق و گاز در دستور کار قرار گرفته است، ابراز کرد: این ابلاغیه‌ها ضمن ابلاغ به دیگر واحدها و قسمت‌ها شامل سازمان‌ها و مناطق، به‌صورت روزانه مورد پایش قرار می‌گیرد.
مدیر اجرایی شهرداری قم از تنظیم دمای محیطی ساختمان‌های شهرداری بر روی ۱۸ درجه سانتی گراد خبر داد و افزود: این درجه حرارت توسط سیستم‌های خودکار BMS رعایت می‌شود که این اقدام سبب کاهش ۵۰ درصدی مصرف گاز شده است.
وی یکی دیگر از این اقدامات را خاموش کردن تمامی دستگاه‌های حرارتی در روزهای تعطیل برشمرد و یادآور شد: از ظهر پنجشنبه تا صبح روز شنبه و روزانه در ساعات غیراداری این دستگاه‌های حرارتی خاموش می‌شوند.
یوسفی اضافه کرد: همچنین تمامی دستگاه‌های حرارتی برقی و المنتی نیز از همه قسمت‌های شهرداری جمع‌آوری‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciwyaz.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما