کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس هواشناسی: هوای سرد تا پایان هفته در قم ماندگار است

24 دی 1401 ساعت 22:00

کارشناس هواشناسی قم گفت: پایداری هوای سرد و رسیدن به دمای منفی سه و چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر تا پایان هفته در آسمان استان ادامه می‌یابد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد رضا قاضی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به این که صبح امروز دمای هوای قم به منفی ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی‌ها آسمان قم امروز نیمه ابری است که به تدریج ابری می‌شود.
وی تاکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها در برخی ساعات امروز شاهد وزش باد نیز در قم خواهیم بود.
وی ادامه داد: فردا نیز وضعیت هوای قم ابری و مه آلود و در برخی ساعات همراه بارش برف در همه مناطق استان پیش بینی می‌شود.
این کارشناس هواشناسی گفت: امشب با توجه به ابری شدن آسمان استان دمای هوا کمتر از منفی یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر نمی‌شود اما فردا شب پس از بارش‌ها و بازشدن آسمان، رسیدن به دمای منفی پنج درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.
در استان قم ۱۳ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۱ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.
شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.qommeteo.ir مراجعه کنند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 10717

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/10717/کارشناس-هواشناسی-هوای-سرد-پایان-هفته-قم-ماندگار

قم فوری
  https://www.qomefori.ir