تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : 855
قم فوری:
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، تیم فوتبال پرسپولیس فردا(شنبه) از ساعت 9:30 در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مهیمان کاشیما آنتلرز است.

علی علیپور، مهاجم پرسپولیس در مصاحبه با سایت AFC گفت: مردم ایران از اینکه ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم خوشحال هستند. بازی سخت و نفس گیری را در نیمه نهایی مقابل السد تجربه کردیم و روی هواداران فشار زیاد بود چون تا آخرین لحظه نمی دانستند که ما صعود می کنیم یا نه. ما ایمان داریم که ما نماینده ایران و مردمان هستیم. برای ما فرقی نمی کند که پرسپولیس باشد یا استقلال و امید داریم که مردم کشورمان ما را حمایت کنند و می خواهیم کشورمان را خوشحال کنیم.

وی افزود: برنامه بازی ما مقابل کاشیما از برنامه مان در دیدار با السد تفاوت چندانی نخواهد کرد. این انتظار را داریم که کاشیما توپ را بیشتر از ما در اختیار داشته باشد چون بازی خارج از خانه ماست و ما به دنبال فرصت می مانیم تا در نیمه اول دیدار به گل برسیم. مهم نیست که چه کسی گل بزند همان طور که می دانید خیلی از گل ها را من زدم ولی در پایان مهمترین مسئله این است که ما به عنوان یک تیم پیروز باشیم و این اهمیت دارد. کلیدی موفقیت ما وحدت و یکپارچگی است. ما دوران طولانی را تاکنون به این شکل بازی کردیم. همیشه هر کس مسئولیتی که مربی به او محول کرده را انجام داده تا به نتیجه ای که نیاز داریم برسیم.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcbusbwprhbs.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما