تاریخ انتشار :شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 8213
در پی برگزاری جشن رمضان و حماسه یتیم نوازی و مواسات انجام شد:

قدردانی رئیس کمیته امداد از مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز قم

رئیس کمیته امداد از صدا و سیمای مرکز قم برای همکاری در برگزاری پویش های اطعام و افطاری ساده، اطعام مهدوی، حماسه یتیم نوازی و مواسات و زکات فطره قدردانی کرد.
قدردانی رئیس کمیته امداد از مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، با ارسال لوح تقدیر، از صدا و سیمای مرکز قم و مدیرکل این مرکز قدردانی کرد.
در بخش هایی از این تقدیرنامه که خطاب به مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم نگارش شده، آمده است، با همکاری دلسوزانه جنابعالی و معاضدت همکاران محترمتان، در جشن رمضان امسال صفحه زرین دیگری در کارنامه پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خورده و کمیته امداد امام خمینی (ره) در ضیافت ا... تحت امر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، پویش ملی اطعام و افطاری ساده و طرح اکرام ایتام و محسنین را به نحو شایسته به سرمنزل مقصود رسانده است.
رئیس کمیته امداد، در این تقدیرنامه از حجه الاسلام والمسلمین، محمد لطفی نیاسر که در طول این سالها، مجاهدانه در راه خدمت به عیال ا... یار و یاور محرومان بودند قدردانی کرده است.
وی همچنین در قسمت دیگری از این نامه مهم نیز این خدمات انجام شده را مرحمی بر آلام محرومان و نیازمندان و نمایش وحدت و انسجام اسلامی و گامی در کاستن دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برشمرد.
شایان ذکر است کمیته امداد استان قم، با همکاری صدا و سیمای مرکز قم، پویش های اطعام و افطاری ساده، اطعام مهدوی، طرح اکرام ایتام و محسنین، حماسه یتیم نوازی و مواسات و زکات فطره را در ماه مبارک رمضان به نحو شایسته برگزار کرده است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.ydciw6d0mgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما