تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 8212
رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم سوم خرداد را یکی از زیبا‌ترین جلوه‌های نصرت الهی به مردم ایران دانست و گفت: یکی از بهترین روزهای پس از پیروزی انقلاب که مردم ایران هیچ‌گاه آن را از یاد نمی‌برند.
سوم خرداد یکی از زیباترین روزهای بعد از انقلاب بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام سید نورالدین صمدانی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در حرم مطهر امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: سوم خرداد و دیگر مناسبت‌های مربوط به دفاع مقدس، یادآور فداکاری‌های فراوان رزمندگان ایرانی است.

وی سوم خرداد را یکی از زیبا‌ترین جلوه‌های نصرت الهی به مردم ایران دانست و افزود: یکی از بهترین روزهای پس از پیروزی انقلاب که مردم ایران هیچ‌گاه آن را از یاد نمی‌برند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم خاطرنشان کرد: خواندیم و شنیده‌ایم که رزمندگان اسلام چه رشادت‌ها و شهامت‌هایی در طول دوران دفاع مقدس به ویژه در حماسه‌سازی سوم خرداد داشته‌اند و این موفقیت‌ها را در سایه الطاف الهی برای مردم به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به ۳۴ روز مقاومت مردمی در خرمشهر گفت: هر چند یک سال و اندی این شهر در تصرف دشمن بود ولی در خردادماه سال ۱۳۶۱ شاهد آزادی این شهر بودیم، شهری که امام راحل درباره‌اش فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

صمدانی با بیان اینکه همه جملات و بیانات بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حکیمانه و مبتنی بر آموزه‌های دینی بود گفت: تعمق و تفکر در این جمله مسائل مهمی را برای نسل امروز روشن می‌کند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم ادامه داد: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، تمسک به آیات الهی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری بود و اگر بخواهیم رشادت‌های آنها را جبران کنیم، باید دنباله‌رو شهدا یعنی ولایت‌مدار، انقلابی و پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.z8vbjh8ww9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما