تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 8193
رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران گفت: جشنواره ایده های فناورانه عرصه را برای معرفی استعدادها فراهم کرده است.
جشنواره ایده های فناورانه عرصه را برای معرفی استعدادها فراهم کرده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از قم فردا  حمید زارع رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در نشست خبری جشنواره ایده های فناورانه که در سالن جلسات دانشکدگان فارابی برگزار شد، اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری شده است که نشان‌دهنده اهمیت مقوله تولید دانش‌بنیان در کشور است.
وی افزود:  همه دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها وظیفه دارند تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند تا تولید دانش‌بنیان در کشور رونق پیدا کند.

وی به اهمیت دانشگاه‌ها در مقطع کنونی اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌های امروز دانشگاه‌های نسل پنجم هستند که باید انسان‌ساز و تمدن‌ساز باشند و در راستای مسئولیت اجتماعی که بر عهده دارند در بین مردم ایجاد انگیزه و امید آفرینی کنند.
رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران تاکید کرد: بحمدالله زمینه‌های رشد در کشور فراهم است و در این میان نیاز است که در بین دانشجویان انگیزه و امید را ایجاد کنیم.

زارع برگزاری جشنواره ایده های فناورانه را موردتوجه قرارداد و افزود: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب به‌خوبی موضوع جهاد تبیین را مطرح فرمودند این جشنواره نیز تبیین گر است.

وی تصریح کرد: این جشنواره عرصه‌ای را برای معرفی استعدادها فراهم کرده است عرصه‌ای را برای معرفی استعدادها فراهم کرده است و این شرکت‌های دانش‌بنیان هستند که باید به‌دقت این افراد را تحت‌نظر داشته باشند.

زارع افزود: نسل جوان باید ببیند و درعین‌حال آموزش ببیند تا بتواند پله‌های ترقی را طی بکند.

 

خبرنگار محمد سعید قادری

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.oq4a2bqs1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما