تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : 8190
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان نماز، گفت: زیرگذر و بخش عمده از این پروژه در نیمه اول سال و مابقی را تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه غیرهمسطح میدان نماز/ تکمیل پروژه تا پایان ۱۴۰۱
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس حلوایی زاده در خصوص روند اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان نماز اظهار کرد: این میدان در بخشی از رینگ میانی شهر قم واقع‌شده است و مدیریت شهری مصمم بوده که رینگ‌های ترافیکی شهر که محورهای ترافیکی درجه‌یک بوده را اجرا کند تا بتوانیم همزمان آرام‌سازی در هسته مرکزی شهر را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌هایی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) احداث‌شده، گفت: اجرای این پیاده‌راه‌ها به‌واسطه احداث رینگ‌های ترافیکی در بلوار کریمی و فردوسی است تا ترافیک را از هسته مرکزی شهر دور کنیم و عبور و مرور شهروندان را در کوتاه‌ترین زمان تسهیل نماییم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: میدان نماز نقطه اتصالی بلوار جمهوری اسلامی و فردوسی بوده و با توجه به اینکه هر دو بلوار درجه‌یک بوده و نقش شریانی دارند، این پروژه سه سطحه طراحی و اجرایی شده است.

به گفته وی، این پروژه در بلوار فردوسی شامل سه باند رفت‌وبرگشت به‌صورت زیرگذر، چهار پل همسطح در میدان و محور مستقیم روگذر در بلوار جمهوری اسلامی است که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد.

حلوایی‌زاده با تأکید بر اینکه احداث این پروژه در نیمه نخست سال پیشرفت خوبی داشته است، ابراز کرد: برنامه داریم زیرگذر و بخش عمده از این پروژه را در نیمه اول سال و مابقی را تا پایان سال به اجرا برسانیم.

انتهای پیام/****ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.heofuqevysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما