تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 8188
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در راستای عمران و آبادانی مساجد با دستور شهردار، کمیته حمایت از مساجد برای امور ضروری تشکیل‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اینکه شهرداری قم در راستای توجه به مسجد محوری با دستور شهردار قم، اهتمام ویژه‌ای به رفع مشکلات ضروری مساجد دارد، اظهار کرد: در این راستا فصلی را با عمران و آبادانی مساجد در قالب کمیته حمایت از مساجد برای امور ضروری مانند ترمیم پشت‌بام، رفع مشکلات برقی و سرویس بهداشتی مساجد باز شده است.

وی ادامه داد: این کمیته از نمایندگان شورای اسلامی شهر، مدیرکل حوزه شهردار، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تشکیل‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه در بعد حمایت از گروه‌های جهادی نیز فصلی تعریف‌شده است، گفت: شهرداری قم با دبیری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آماده حمایت و همکاری با گروه‌های جهادی در موضوعات موردنیاز شهر ازجمله مباحث فرهنگی و اجتماعی در خصوص فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف، طلاق، اوقات فراغت، فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر است که امیدواریم در این زمینه‌ها نیز گام‌های مؤثری را در شهر برداریم.

انتهای پیام/***ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.797rak9q7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما