تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 8187
مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از نگاه حمایتی و پشتیبانی شهردار کلان‌شهر قم از این اداره کل تقدیر و به‌عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی از دکتر سقائیان‌نژاد تشکر شد.
تقدیر از شهردار قم به‌عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی شهرداری/تقدیر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از نگاه حمایتی و پشتیبانی شهردار کلان‌شهر قم از این اداره کل تقدیر و به‌عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی از دکتر سقائیان‌نژاد تشکر شد.

متن تقدیرنامه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم به شرح زیر است:

با نگاه مدبرانه و حمایتی مدیریت کلان مجموعه شهرداری قم در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، تلاش برای تحقق سیاست‌های کلان ارتباطی در ایجاد زمینه‌ها و بسترهای اطلاع‌رسانی هدفمند، مؤثر و مورد اقبال و استقبال جامعه مخاطبین، ازجمله وظایف و مأموریت‌های محول شده به اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری است که تلاش شده با نگاهی علمی و فراگیر اجرای آن پیگیری و محقق شود.

در این مسیر که در بیش از سه سال گذشته با همت و جدیت به‌دنبال آن بوده‌ایم، حضور و همراهی همکاران خانواده بزرگ شهرداری قم و به‌خصوص مدیران ارشد این مجموعه خدوم، مایه دلگرمی و ایجاد انگیزه و توان مضاعف برای ادامه این مسیر که هنوز در ابتدای آن قرار داریم، بوده است.

سرور ارجمند، جناب آقای دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار معزز و محترم شهر مقدس قم

بر خود لازم دانستیم تا به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز “ارتباطات و روابط عمومی” از حضرت‌عالی که حمایت بی‌دریغ و نگاه بلندتان همواره در تحقق اهداف و اجرای برنامه‌های این اداره کل پشتیبان و همراه ما بوده است به سهم خود تقدیر نماییم.

اهداء نشان “مدیر برتر حامی روابط عمومی شهرداری قم” در سال ۱۴۰۱ که برآیند نظرسنجی اصولی از همکاران محترم است، از طرف خانواده بزرگ ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم عنوانی است که در کمال تواضع و فروتنی و پاس هدایت‌ها و همراهی‌های ارزشمندتان به حضور تقدیم می‌گردد.

با آرزوی سلامتی و توفیق ادامه خدمت به زائرین و مجاورین شهر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، امیدوار به تداوم نگاه مثبت و استمرار پشتیبانی‌ها و بهره‌گیری از نظرات ارزشمند شما در ادامه مسیر رشد و تعالی شهر مقدس قم هستیم.

ارادتمند

شاگردان و همکاران شما در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱



انتهای پیام/****

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.cdciw6dyegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما