تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 8186
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: ساماندهی قبرستان نو ازجمله طرح‌هایی بوده که برای ساماندهی هسته مرکزی در نظر گرفته‌شده است و موضوع آن در هیئت اجرایی طرح و موردبررسی قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، آخرین وضعیت ساماندهی قبرستان نو را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: این پروژه ازجمله طرح‌هایی بوده که برای ساماندهی هسته مرکزی در نظر گرفته‌شده است و موضوع آن در هیئت اجرایی طرح و موردبررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه قرار شد پروژه‌های آن بروز رسانی شده و سهم دستگاه‌های مختلف مشخص‌شده است، تصریح کرد: برای این موضوعات برنامه‌ریزی لازم انجام و قرار شد تا در پروژه‌های منتخب، آورده دستگاه‌ها، وظایف آن‌ها و برنامه زمان‌بندی آن مشخص شود.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) ساماندهی قبرستان نو را در افزایش کیفیت سیما و منظر شهری مؤثر خواند و عنوان کرد: اجرای ساماندهی قبرستان نو زمان‌بر نبوده و با اجرای آن سیما و منظر شهری در این محدود بسیار ارتقا می‌یابد و می‌تواند شرایط مطلوبی برای زائران ایجاد کند.

انتهای پیام/***ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.v8vbjh8zp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما