تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : 8184
مدیر منطقه سه شهرداری قم از پیش‌بینی 150 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر این منطقه در سال 1401 خبر داد.
پیش‌بینی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر منطقه ۳ شهر قم/تکمیل جدول‌گذاری و آسفالت کوچه ۲۳ جاده کوه سفید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به پیش‌بینی آسفالت موردنیاز منطقه در سال جاری اظهار داشت: حدود ۱۵ میلیارد تومان برای آسفالت موردنیاز منطقه پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در اصلاحیه بودجه منطقه بتوانیم این مبلغ را افزایش دهیم تصریح کرد: افزایش قیمت قیر از تنی ۲ میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان، منطقه را دچار مشکلاتی کرده اما تلاش داریم حدود ۱۵ هزار تن آسفالت برای منطقه تأمین کنیم.

مدیر منطقه سه شهرداری قم وضعیت محدوده جاده کوه سفید را نامناسب دانست و ابراز کرد: در محدوده کوه سفید معابر خاکی زیادی وجود دارد که با مشارکت اهالی محل، بخشی از آن جدول‌گذاری شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ابتدا معابری که با مشارکت اهالی جدول‌گذاری شده آسفالت و سپس سایر معابر آسفالت می‌شود.

وی پروژه‌های محدوده کوه سفید در سال جاری را نام برد و افزود: تکمیل کوچه ۲۳ به طول هزار متر، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان و فرعی‌هایی این دو بلوار در اولویت بوده و از زیرگذر تا انتهای بلوار در سمت چپ با اولویت معابر خاکی اسفالت می‌شود و روکش و بهسازی در اولویت دوم قرار دارد.

انتهای پیام/***ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.4q4a2bqs0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما