تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : 8181
مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم از برگزاری 257 مزایده و مناقصه در شهرداری در سال 1400 خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حامد یاوری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به فعالیت‌های حوزه قراردادی و پیمان‌ها در شهرداری قم در سال گذشته اظهار داشت: فرآیندهای معاملاتی وظایف ثابت و مشخص این بخش بر اساس بودجه سالانه شهرداری بوده که علاوه بر اقداماتی در جهت بهبود فرآیندهای معاملاتی در این زمینه در سال گذشته انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶۵ مورد مزایده انجام‌گرفته که ۳۰ مورد از آن‌ها به نتیجه رسیده است، ابراز کرد: همچنین ۱۹۲ مناقصه نیز سال گذشته در شهرداری قم انجام‌گرفته که ارزش آن حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم، مجموع اقدامات در این حوزه در سال گذشته را ۹۹۹ مورد دانست و افزود: از این تعداد ۷۵۷ مورد به نتیجه رسیده است که مجموع ریالی آن بالغ‌بر ۱۴ هزار و ۵۴۸ میلیارد ریال بوده است.

وی با تأکید بر اینکه بیشترین تعداد قرارداد ستادی مربوط به معاونت فنی و عمرانی شهرداری با ۹۰ قرارداد و با مجموع حدود سه هزار میلیارد ریالی بوده است، گفت: بیشترین مبلغ قرارداد مربوط به معاونت خدمات شهری با ۳۷ قرارداد و رقم شش هزار و ۵۱۸ میلیارد ریالی است.

یاوری‌فر با اشاره به اینکه در سال گذشته ۷۱۲ قرارداد با رقمی بالغ‌بر ۱۱ هزار میلیارد ریال در مجموعه شهرداری قم منعقدشده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۳۶۴ جلسه در حوزه قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم انجام‌شده است.

انتهای پیام/****

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.oeofuqevvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما