تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : 8177
مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم با بیان اینکه در سال 1400 در سامانه قمیار 40 هزار و 885 درخواست در حوزه شهرسازی ثبت‌شده است، گفت: 34 هزار و 277 درخواست در این سامانه تأییدشده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود میلانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به ارائه خدمات شهرداری در حوزه شهرسازی الکترونیک اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ در سامانه قمیار ۴۰ هزار و ۸۸۵ درخواست در حوزه شهرسازی ثبت‌شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴ هزار و ۲۷۷ درخواست در این سامانه تأییدشده است، ابراز کرد: میانگین ثبت درخواست در سال ۱۴۰۰ برابر با ۸۳.۸۴ درصد در حوزه شهرسازی بوده است.

مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم خاطرنشان کرد: از این تعداد ثبت درخواست، بیش از ۵۱ درصد و ۲۰ هزار و ۸۸۴ مربوط به درخواست‌های شهروندان، بیش از ۲۹ درصد و ۱۲ هزار و ۱۳۷ پیام مربوط به دفاتر اسناد رسمی و در نهایت بیش از ۱۹ درصد و ۷ هزار و ۸۶۴ مورد مربوط به درخواست‌های پیشخوان بوده است.

وی نحوه ثبت درخواست شهرسازی در سامانه قمیار توسط دفاتر پیشخوان را موردتوجه قرار داد و گفت: هزار و ۱۳۲ پروانه‌های ساختمانی، ۲ هزار و ۵۴۳ مورد پایان کار ساختمانی و ۴ هزار و ۱۸۹ ثبت درخواست استعلامات شهرداری توسط دفاتر پیشخوان در سامانه قمیار ثبت‌شده است.

انتهای پیام/****

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.f8vbjh8zf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما